pondělí 20. června 2016

Sephora clarifying booster

pěkný den! mám za sebou skvělý víkend a v obýváku nám konečně stojí naše vysněná nejpohodlnější sedačka. dnes bych se s vámi ráda podělila o recenzi na produkt, který jsem si v poslední době naprosto zamilovala.
pleťové boostery jsou poměrně novým trendem ve světe kosmetiky a v praxi vlastně slouží k tomu, abychom si svou skin-care rutinu přizpůsobili individuálním požadavkům naší pleti. Sephora letos přišla hned se třemi variantami a já jsem si vybrala čistící pleťové koncentrát se zinkem, které bojuje proti viditelným pórům a nedokonalostem pleti. dá se použít samostatně například jako sérum nebo přidáním do krému, čímž znásobuje jeho účinek.
zinek je znám tím, že na problematickou pleť má opravdu dobré účinky - podporuje hojení, má protizánětlivé účinky a dokonce stimuluje tvorbu kolagenu. já ho používám samostatně, většinou večer místo séra a ráno po vyčištění pleti. gelovitou tekutinu nakapu na čelo, bradu a obě tváře - rozmažu po zbytku obličeje a během chvilky se nádherně vsákne, pleť zmatní a přitom ji nevysuší, ba naopak dodá potřebné množství hydratace. z dlouhodobého hlediska si všímám toho, že póry mám opravdu méně výrazné hlavně v oblasti tváří a velmi dobře působí i na nepěkné černé tečky na nose. balení je menší, má pouze 20 ml, ale díky praktické pipetce se dobře aplikuje. jen na cestování ani nebude nejpraktičtější, protože všechno je skleněné a už několikrát se mi zatmělo před očima, když mi spadlo na zem.
booster se stal nedílnou součástí mé péče o pleť a na léto je to perfektní dávka hydratace společně s péčí pro mou mastnou pleť. seženete ho v Sephoře za 290 Kč a můžete do zařadit mezi další produkty na pleť nebo poslouží i jako skvělá matující báze pod make-up. 

co vy a pleťové boostery?
mějte krásné pondělí :)

2 komentářů:

  1. Pleťový booster jsem ještě nezkoušela, a vlastně jsem je u mnoha značek zatím nezazsnamenala. Kdyby mi ale odstranil všechny černé tečky z obličeje, tak je kupuji po 10 kusech :D. Ted jsem si ale hodně oblíbila různé pletové oleje a séra. Dříve jsem se jim vyhýbala, vzhledem k tomu, že se mi pleť mastí. Ale na noc je to super hydratace a nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle kousek vypadá opravdu zajímavě! Přiznám se, že z péče Sephory jsem ještě nic nezkoušela, tedy kromě vody ve spreji :) Měla bych to asi napravit.. :)

    Boostery celkově se očividně stávají velkým hitem, já zatím žádný nemám, ale lákají mě ty od Clarins. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!