MENU

čtvrtek 30. června 2016

oblíbenci červen/2016

ahoj, konec června znamená, že tu máme prázdniny, tak všem přeji, abyste si je užili hlavně ve zdraví a pohodě. mě čeká několik nabitých dní, než v úterý vyrazím do Říma a pak se můžete těšit na spoustu fotek :) dnes bych vám ráda představila pětici mých oblíbenců za měsíc červen a nebude to pouze o kosmetice.
Mohito peněženka - neočekávané nákupy jsou ty nejlepší! to se takhle jdete s kamarádkou podívat do Mohita, na první pohled se zamilujete do nádherné růžovoučké peněženky, chvíli váháte a pak si ji nakonec nesete ke kase, kde dostanete 30% slevu, to by šlo ne? je tak sladká, tomu srdíčku se nedalo odolat...

Revlon Colorstay make-up - po velmi dlouhé době jsem se konečně zase vrátila ke starému, dobrému Colorstay make-upu od Revlonu. tuhle značku konečně už najdete kromě parfumérií i v drogérii Rossmann, takže já jsem velmi spokojená. další věc - konečně má i pumpičku! recenzi si na něj můžete přečíst tady.

Avon True Colour Matte rtěnka - v červnu jsem si hodně užívala výrazné barvy rtěnek a jedna z mých favoritek je od Avonu v odstínu Peach Flatters. její konzistence je neuvěřitelná - matná a přitom při nanáší máte pocit jako byste na rty pokládali samet, je opravdu příjemná a rty nevysušuje. ukazovala jsem ji i na instagramu a nejen tam sklidila velký úspěch. rozhodně si chci objednat ještě další odstíny.

Sephora booster - na tento produkt jste si mohli přečíst recenzi před několika dny. booster můžete používat samostatně jako sérum nebo ho přidávat do krémů či jiné pleťové péče. já mám zelenou, "čistící" variantu se zinkem a k mání jsou ještě rozjasňující s vitamínem C nebo revitalizační s magnesiem. od té doby, co ho používám, začínám pozorovat velkou změnu v kvalitě pleti a připisuji to hlavně tomuto pomocníkovi, protože zinek je znám svými blahodárnými účinky na problematickou pleť. hodně mi pomohl i s rozšířenými póry, které už mě netrápí.

sluneční brýle - v předešlém článku, letním wishlistu, jsem se zmiňovala, že sháním pilotky se zrcadlovými skly a zachránil mě aliexpress, kde jsem za pár dolarů koupila tyhle krásky. dlouho určitě nevydrží, ale splní svůj účel a v létě budou i skvělým doplňkem, jsem z nich naprosto nadšená!


v komentářích mi dejte vědět, jaké jsou vaše letní nezbytnosti! 


3 komentáře :

  1. Já jsem uvažovala, že bych ten Revlon makeup koupila mamce. Podle všech recenzí, co jsem zatím četla by ji měl vyhovovat, ale bohužel jsem jej u nás v Rossmannu ještě neviděla, tak snad tam Revlon taky brzy doplní :). A já ted na léto naprosto miluju růžovou vodu a masku od Havlíka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ta rtěnka je krásná! Takový odstín by se mi také líbil! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný nákup. Náhodné nákupy jsou nejlepší! Peněženka je krásná, ideálně velká ale já bych ji brala v jiné barvě. Colorstay mám v plánu až mi dojde některý z momentálních makeupů, zatím jich mám dost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!