středa 15. června 2016

new in #73

zdravím vás! sluníčko vystřídal déšť a dnes je přesně ten den, kdy bych celý den mohla ležet v posteli a koukat na filmy. to si ale nemůžu dovolit, mám spoustu povinností, takže žádné zahálení :) dnes nás čekají nákupy, také máte new-in články/videa či hauly tak rádi? 
DEKORATIVNÍ KOSMETIKA
tentokrát toho tolik není, protože šetřím (ehm, ehm...) na Řím. když jsem v Rossmanu viděla nový stojan značky Revlon, bylo vymalováno a domů jsem šla s mým milovaným make-upem Colorstay pro smíšenou až mastnou pleť v odstínu 150 Buff a řeknu vám, že zase vyšoupl všechny mé oblíbence a nepoužívám nic jiného. make-up tu mám ještě jeden a jedná se o elf Acne Fighting Foundation, který jsem objevila úplnou náhodou díky youtube. odstín číslo 1 Porcelain je na českém eshopu nesehnatelný, proto jsem zapátrala na ebay a je doma! díky aloe či tea tree má pomáhat s bojem proti akné a zároveň skvěle kryje, takže až to vyzkouším, zaručeně vám dám vědět. nikomu určitě neunikl trend barevných očních linek a v tomto ohledu jsem slyšela spoustu chvály na linky Vivid Brights od NYX v odstínu Vivid Sapphire a řeknu vám, že se nemůžu dočkat, až se s nimi nalíčím. poslední tu z dekorativky jsou konturky na rty od essence ve dvou krásných odstínech - 05 Soft Berry a 06 Satin Mauve. odstíny nádherné, ale příliš nadšená z nich bohužel nejsem... další postřehy si nechám do samostatného článku.
PEČUJÍCÍ KOSMETIKA
v posledních empties se objevila prázdná pasta Crest Brillance, tudíž jsem musela doplnit zásobu a za slušnou cenu ji najdete například na parfums.cz. nemůžu bez ní žít! v DMku jsem si nemohla nechat ujít novou pěnu od Baley s vůní kokosu a ibišku. v Německu jsem na doporučení Rendy sehnala řadu L'Oreal Elseve (v Německu Elvital), která je určená pro vlasy s mastnými kořínky a suchými konečky - konečně někdo něco takového vymyslel! abych mezi lidmi nemusela ukazovat své sněhově bílé nohy, pořídila jsem si samoopalovací pěnu Insta-Grad od značky St. Moriz společně s aplikační rukavičkou. z první aplikace zatím nemůžu dělat závěry, tím pádem si počkejte na recenzi s řádnou fotodokumentací :) od kamarádky jsem dostala krém na ruce od Oriflame s vůní maliny a máty - krásně svěží vůně na léto. poslední jsou cestovní balení sprchového gelu a tělového mléka z verbenové řady od L'Occitane, které byly jako dárek k časopisu Harper's Bazaar. teď před Římem je to naprosto ideální, takže se mnou určitě poletí!


a jaký byl váš poslední kosmetický nákup?


15 komentářů:

  1. Naposledy jsem si asi koupila make-up ..take se snazim setrit a zatim mi to jde! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to gratuluju! já zas tak úspěšná nejsem :D

      Vymazat
  2. Já jsem naposledy nakupovala s tebou konturky :D. Ale jako taky z nich zatím odvařená nejsem :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel :( u toho světlejšího odstínu mě to mrzí o to více, protože je úžasný!

      Vymazat
  3. Já už se ani šetřit nesnažím, protože mi to prostě nejde :D. Koupila jsem si tonovaci krém, korektor, lak na nehty, oční krém, štětec a masku. Všechno sice "potřebuju", protože mi to došlo, ale i tak ... :D a trend barevných linek se mi také moc líbí, musím brzy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...mluvíš mi z duše :D doufám, že u Tebe bude haul, abych si vše prohlédla :)

      Vymazat
  4. Málo toho ale určitě nemáš :-) . Revlon je i u nás v Jihlavě ale jelikož většina jihlavských obyvatel je trošku mimo, podle mě si ze stojanu málo kdo něco koupí. Já chci Colorsty také ale momentálně ne protože mám momentálně v šuplíku 7 makeupů, takže opravdu zatím ne!
    Sprchovou pěnu Bale bych taky chtěla koupit, co doufám v příští týden. Já mám momentálně zákaz nákupů kosmetiky, a povinnost koupit si spíš více oblečení :-) Posledním kosmetický nákupem byli opalovací oleje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. málo toho nemám nikdy :D tu sprchovou pěnu musím také vyzkoušet!

      Vymazat
  5. Moc hezký článek :) Naposledy jsem si koupila... ty jo asi to tu snad raději ani nebudu vyjmenovávat :D Trend barevných linek se mi také moc líbí, akorát mi přijde, že to asi neumím nosit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :) Ty a že bys tenhle trend neuměla nosit?! tomu nevěřím :D

      Vymazat
  6. Já ty essence konturky zbožňuju! :) Super nákupy, já naposledy koupila korektor od Catrice, druhé balení :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? a jsou to opravdu tyhle "tužkové" nebo ty plastové, vysouvací? na ty jsem koukala dnes a jsou opravdu nádherně krémové. korektor od Catrice je skvělý, s tím mohu jedině souhlasit :)

      Vymazat
  7. Skvelé vecičky :) Od značky elf by som chcela vyskúšať :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. super článek, krásné fotky:)Na svůj poslední kosmetický nákup ani nepamatuju:D
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé kousky jsi si koupila :) Užij si Řím! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!