sobota 11. června 2016

empties 04 + 05/16

ahoj! nevím, jak je to možné, ale za poslední dva měsíce tu mám neskutečně mnoho vypotřebovaných produktů, takže to dnes bude mnohem delší než obvykle. ve čtvrtek jsem si s kamarádkou užila skvělé holčičí odpoledne včetně nákupů (všude jsou skvělé akce a slevy!!!), takže brzy očekávejte kosmetický haul.
jelikož je toho tentokrát opravdu hodně, rozhodla jsem se produkty rozdělit do kategorií - sprcha, tělo a pleť, vůně a skupina "musí pryč" s produkty, které mám až příliš dlouho a měly by putovat do koše. pokud jsem na nějaký z výrobků psala samostatnou recenzi, přidám k němu odkaz.
Herbal Essences šampon - tuhle značku sice u nás neseženete, pokud se nemýlím, ale rozhodně bych řekla, že stojí za zmínku. tato řada Naked neobsahuje silikony ani barviva a mají úžasné parfemace; tento byl s grapefruitem a mátou, takže dokonalé osvěžení a očista pro vaše vlasy. kvůli absenci silikonů jsou vlasy po umytí drsnější, proto bych doporučila použití kondicionéru nebo masky. určitě na ně v zahraničí mrkněte, já jim dávám palec nahoru.

Borotalco sprchový gel - tento hydratační sprchový gel vám sice nevysuší pokožku jako někteří jeho "kolegové", nicméně mě moc neoslovil, protože mě přesně táhnou takové ty zajímavé parfemace. většinu vypoužíval přítel a já sahala po něčem jako je následující vypotřebovaný produkt...

Cien sprchový gel - miluji slaďoučké vůně, tudíž berry dreams bylo přesně něco pro mě! sice jsem ho nakonec nalila do dávkovače na mytí rukou, i tak si každé použití užívám. navíc stojí pár korunek a neustále přicházejí s novými vůněmi.

Yves Rocher sprchový gel - do třetice všeho dobrého! zimní limitka s vůní jablka, kterou si nejde nezamilovat...

Kallos vlasová maska - recenzi najdete tady společně se všemi důvody, proč jsem si ji tak oblíbila! v nejbližší době chci vyzkoušet i jinou její variantu.
Garnier antiperspirant - deodorantů vypotřebuji mnoho a fakt, že si nepamatuji, jaký byl, očividně vypovídá o tom, že není o čem mluvit. příliš nefungoval, ačkoliv se má jednat o nějaké vylepšené složení odolávající teplotám až 45°C. pocení rozhodně nezabrání a maskování nepříjemného zápachu bych také raději volila něco jiného.

Fa antiperspirant - mnohem lépe si vedl tento sprej s krásnou vůní lotosu. neobsahuje alkohol, takže nepodráždí ani citlivé podpaží.

Rexona antiperspirant - nákup na doporučení, avšak konalo se pouze další zklamání a to z vůně i samotného výkonu, což je pro Rexonu docela neobvyklé. označila bych ho jako horší průměr.

Crest bělící pasta na zuby - pasta, na kterou nedám dopustit! můj chrup udržuje krásně bílý a nevěřili byste, kolik komplimentů slýchám na bělost svých zubů a to jsem naposledy bělila pomocí pásek stejné značky před několika měsíci. vyzkoušela jsem i jinou, ale Brilliance je tisíckrát lepší.

Havlíkova přírodní apotéka ranní maska - člověk by si řekl, že ranní maska je zbytečnost. tyhle tři minuty každopádně vaší pleti dodají šťávu, protože obsahuje kombinaci olejů: olivový, konopný, levandulový a rozmarýnový. budu si muset pro nové (a větší) balení, stalo se to takovým mým ranním rituálem a pleť si také nestěžuje.

Sephora pleťová maska - taky občas zažíváte pocit, že jste skutečně smutní, když se s oblíbeným produktem dostanete na dno?! zde najdete samostatnou recenzi a řeknu vám, že tohle je jedna z těch nejlepších bahenních masek, které jsem kdy vyzkoušela.

Balea pleťový čistící olej - ačkoliv jsem na něj četla spoustu kladných recenzí, mě neoslovil a například ve srovnání s mým oblíbeným heřmánkovým tuhým olejem od The Body Shop mu nesahá ani po kotníky. příště už si ho určitě nekoupím.

Balea micelární voda - abych této značce nekřivdila, jejich micelárka byla naopak docela fajn. Bioderma to samozřejmě není, ale ve své cenové relaci patří mezi ty lepší a dokážu si představit, že bych si ji časem pořídila znovu.
Avon Luck - ať je zima nebo léto, Luck mi voněl stále a sahala jsem po něm velmi ráda navzdory tomu, že jsem si ji kupovala naslepo. rozhodně bych tuhle vůni zařadila mezi ty nejlepší, s kterými Avon přišel a na 99,9% se k ní brzy vrátím.

Avon Blushing Raspberry - jestliže sháníte cenově dobře dostupnou sladkou dívčí toaletku, maliny z řady Scent Essence vás nezklamou. 
kategorie "musí pryč" obsahuje hlavně produkty, které vyřazuji z důvodu, že mají dávno po datu spotřeby a nebo jsem na ně už hodně dlouho ani nesáhla. tuhle skupinu jen rychle prolétnu, ať článek není nekonečný. tělové mléko s vůní třešňového květu od Avonu jsem vyzkoušela jen párkrát, je téměř plné, bohužel mi vůbec nesedlo. korektor Boi-ing od Benefitu také není šálek mé kávy, s tuhými korektory si nerozumím a tento navíc nezakryje vůbec nic. balzám na rty s papájou značky Body Basics jsem dlouho používala a měla ho ráda, ale také už ho raději hodím do koše. stejně tak dvě rtěnky - jedna od NYXu v odstínu Gardenia a byla to jedna z mých vůbec prvních odstínů, druhá je od značky UMA, číslo 04 a moc nositelný odstín to není. tónující tělové mléko L'Oreal Nutribronze bylo příjemné a díky malým třpytkám zanechalo nohy krásně rozzářené, ale tónující tedy vůbec není. pokud by vás zajímala recenze, najdete ji tady. poslední produktem je balzám na nohy od Freemana, který nedělal absolutně nic - naprosto zbytečná věc.


dejte mi vědět, zda jste něco z těchto empties sami vyzkoušeli!
přeji krásný víkend :)


10 komentářů:

  1. Na ten Baleácký čistící olej si nemůžu zvyknout, jejich micelárka mně taky za srdce nechytla, ale vůni Luck od Avonu jsem si úplně zamilovala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Micelárku od Balei mám, na zadek jsem si z ní nesedla, ale jak píšeš, ve své cenové kategorii a při zvážení poměru cena/objem/výkon patří k těm lepším :) Sprchový gel od Borotalca mám taky tento zelený a modrý, ten modrý mi voní o něco víc, ale přesně, já jsem zkrátka na ty fancy vůně a k těmto nevýrazným, leč čistým, mě to netáhne. Moc fajn článek, Káji, vypotřebovance mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ranní masku jsem zrovna dneska použila a souhlasím, vůbec to není zbytečnost a pleť vypadá hned lépe. Tenhle tuhý korektor od Benefitu jsem taky měla (asi tak před 5 lety :D) a nadšená jsem z něj nebyla ani já..

    OdpovědětVymazat
  4. Klobouk dolů nad poctivým spotřebováváním a hlídáním prošlých věcí. :) Asi bych se měla polepšit a probrat ty svoje desetileté zásoby. ;-)

    Z tvých spotřebovaných jsem toho zkoušela poměrně dost, BIO ranní masku jsem si nedávno zamilovala a určitě budu kupovat znova a vůni Avon Luck naprosto miluji, na to, že je to vůně za pár stovek je fakt pěkná. Pořídila jsem si k ní i ten sprej a tohle je ten tip vůně, kterou fakt můžu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám problém s tím, že se mi spousta kosmetiky kupí a je prošlá, takže musím být nekompromisní! Luck bych si dokonce dovolila postavit vedle několik hodně drahých parfémů :)

      Vymazat
  5. Super spotreba, zkusenost mam jenom se sprchacem z Lidlu, akorat ve fialove variante :-) A zaujala me ta belici pasta, uz dlouho si planuji poridit neco na beleni zubu, jen jsem se stale nerozhodla do jake znacky investovat :-)
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crest mohu jedině doporučit, vážně dělá zázraky :)

      Vymazat
  6. Pro sprcháč od Yves Rochera si půjdu určitě v nejbližší době, mají nádherné vůně a prostě paráda. Posledí to tělové mléko od Avonu mi také nesedlo, přišlo mi že se vůbec nevsáklo do pokožky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji kokos z těch novějších - nemá chybu a bude hned v dalších empties :D

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!