čtvrtek 5. května 2016

snapshots /05.05.16/

ahoj, jaký máte týden? já mám dnes za sebou důležitý test a odevzdala jsem dvě semestrální práce, takže mi zase na chvilku spadl kámen ze srdce. v dnešním článku je mix různých fotek z posledních týdnů a pokud chcete sledovat i ty nejnovější fotky na mém instagramu, najdete mě tam jako karolina_bery! mějte se krásně :)
není nad to, začít den aktivně / to je pozér / borůvkové latté už příště neee... / Bageterii Boulevard MI-LU-JU!
orchideje mě fascinují / na oběd do Řecka :) / zase ty kouzelné západy slunce / kup roku! konturovací paletky z Tesca za 120 Kč?!?!
tak jak dlouho zůstanou bílé? :) / nejlepší latté, jaké jsem kdy ochutnala - v Mikyně! / to už mi je 22, jo? / narozeninová večeře s mým milým <3


6 komentářů:

  1. Tyjo na první pohled jsem myslela, že to je NYXí konturovací paletka, a teď čtu, že z Tesca za 120 Kč?! To tam mají normálně nebo to byla nějaká výprodejová slevička?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že to byl nějaký výprodej nebo akce, protože jsem je tam nikdy dřív neviděla!

      Vymazat
  2. Krasne fotky, ty paletky vypadaji skvele :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky! takové články mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takéto random fotky zo života blogerky sú najlepšie! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!