úterý 31. května 2016

oblíbenci květen/2016

ahoj! poslední květnový den neznamená nic jiného, než že je čas na oblíbence, jak jinak... během května jsem sice na blogu moc aktivní nebyla, to se snad brzy zlepší, ale můžete mě sledovat na instagramu jako karolina_bery
Balea krém na ruce - také se vám někdy stalo, že jste ve svém kosmetickém šuplíku úplně zapomněli, následně to znovu objevili a totálně si to zamilovali?! už si ani nepamatuji, k jaké příležitosti jsem ho dostala, sama bych po něm nejspíše nesáhla, ale díky bohu za něj. tenhle krém s vůní heřmánku (no, vlastně mi spíš připomíná šeřík...) je vlastně dva v jednom, protože pečuje o pokožky i nehty zároveň. bleskově se vsakuje, balení je malé, tudíž se skvěle hodí do kabelky a v květnu mi zachraňoval ruce v práci, jelikož je mám od neustálého kontaktu s vodou šíleně vysušené. 

Clarins lesk na rty - po téhle lesko-rtěnce jsem dlouho toužila a nakonec jsem ji ukořistila v nádherné slevě. zpočátku jsem se strachovala, že si na něj nezvyknu, je to přeci jen spíše ten lesk, nicméně pokud chci na rty něco, o co se nebudu muset starat, tohle je přesně ten produkt, který jsem hledala. mám odstín číslo 08, Plum Shimmer, ale není to klasický hutný lesk jako blesk. ba naopak! zároveň jsou rty krásně hydratované a krásně voní

brownies s olivovým olejem - nejsem žádná příliš zkušená kuchtička, tudíž moje pokusy o zkoušení různých receptů hodně často končí fiaskem (moje makronky byste fakt vidět nechtěli...), tady jsem ale i já docela zaválela (fotka jako důkaz). recept je z úžasného blogu Kitchenette, najdete ho tady, a říkám vám, že tohle prostě musíte zkusit. hotový nebe v puse, určitě je budu muset brzy zase udělat, už teď mám na ně chuť!

L'Oreal odličovací krém - hodně jsem si zvykla odličovat se už ve sprše a poté pleť už "jen" dočistit micelárkou, následně ošetřit klasicky tonikem a pokračovat ve své rutinní péči. tenhle odličovací krém funguje naprosto bezvadně, i intenzivní oční líčení proti němu nemá šanci a díky tomu, že je konzistencí opravdu jako krém, pleť po použití není vysušená a napnutá. takové odličování mě baví, protože nespotřebuji tolik vatových tamponků a nedřu oční okolí.

křivák z broušené kůže - snad mě tady neukamenují nějací ochránci zvířat, jelikož téhle bundě z broušené vepřové kůže jsem nedokázala odolat. byla na ní 33% sleva a padla mi jako kdyby byla dělaná zrovna pro mě. je ze slev v C&A a koupila jsem si jí až díky mojí kamarádce - ujistila mě v tom, že mi fakt perfektně sedí a navíc je to kousek, který budu mít v šatníku několik let. přiznám se, že bych v ní nejradši i spala...

a co vaši oblíbenci?
mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. Zajímavé produkty. Ani s jedním nemám zkušenost, ale asi bych to měla napravit:)
    Já mám osobně jen oblíbence v knižní podobě a to P.S. protože jsem si ji koupila za složení maturitní zkoušky a tím pádem, na kosmetiku nebyl čas.
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc gratuluji ke složení maturity a děkuji za komentář! :))

      Vymazat
  2. Brownies na fotce vypadá krásně, určitě muselo být dobré, navíc s pekanovými oříšky bych si dala. Bunda z vepřové kůže není nic proti čemu by se mělo protestovat, vepřová kůže je běžný produkt tak jako je vepřové maso. Něco jiného je když se kvůli oblečení zabijí zvířata jako jsou tygři, medvědi, krokodýly a jiné zvířata. Jinak s žádným tvým produktem nemám zkušenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že to vidíme stejně :)

      Vymazat
  3. Zaujal mě krém na ruce od Balea s heřmánkem, dlouho jsem nebyla v DMku, nevíš, jestli je tam ještě k dostání? :) Dávám ti odběr.

    www.dendyss.blogspot.cz lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já doufám, že k dostání ještě je, protože potřebuji nutně nové balení :D :)) Děkuji za odběr! <3

      Vymazat
  4. Já ty lesky od Clarins naprosto miluji, tohoto oblíbence máme určitě stejného. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Křivák vypadá hodně dobře! Jinak z tvých oblíbenců neznám nic, ale vypadá to na super produkty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!