MENU

neděle 15. května 2016

new in #72

ahoj! doufám, že za sebou máte krásný víkend :) já ho strávila s kamarádkou, kterou jsem hodně dlouho neviděla. perfektně jsme si to užily a skončilo to tak, že začátkem červencem letíme do Říma - už se nemůžu dočkat. také už máte plány na léto?

v dnešním článku bude spousta kosmetiky a to hlavně proto, že jsem v dubnu měla narozeniny. ještě jednou děkuji všem za krásné dárečky!
TĚLO & PLEŤ
přiznám se, že na pleťové masky občas zapomínám. aby tomu tak nebylo mám tu dvě nové plátýnkového typu (Missha a Sephora), které mi v poslední vyhovují více a klasickou jílovou masku s tea tree od Oriflame. hned jakmile dopíšu článek, některou z nich vyzkouším :) abych nezapomněla pečovat o tělo, mám tu velmi zajímanou novinku v podobě tělového želé od značky Balea a tělové máslo The Body Shop s vůní britské růže. na odličování jsem si koupila krémový gel od L'Oreal, který poputuje do sprchy na prvnotní odličování. konečně se v naší liberecké Sephoře objevila nová séra či, jak je nazvala sama Sephora, boostery. vzala jsem si zelenou variantu na redukci viditelnosti póru a dalších nedokonalostí pleti. bude to moje první zkušenost s tímto typem produktu, takže jsem opravdu velmi zvědavá na výsledky!
VLASY
v Rossmannu jsem si při své poslední návštěvě všimla nové řady šamponů Ultra Doux od Garnier. je s rýžovým krémem a ovesným mlékem a určená je pro jemné vlasy. parfemace přesně odpovídá nějakému krému, je to nezvyklá vůně na vlasové produkty, nicméně mi to nedalo a musím musím tuhle řadu vyzkoušet. pořídila jsem si pouze šampon a masku na vlasy, jelikož jsem s kondicionéry Ultra Doux příliš pozitivní zkušenost nemám. další je pak šampon a kondicionér Aqua Light od Panete a bude to snad moje vůbec první zkušenost s touto značkou.
DEKORATIVNÍ KOSMETIKA
ze svého wishlistu si mohu odškrtnout Instant Light Lip Perfector od Clarins v odstínu 08, který jsem v parfumérii Douglas sehnala za bezvadnou cenu - je produktem měsíce a momentálně je seženete za nádherných 329 Kč! v DMku jsem ve výprodejích ukořistila make-up Mattitude od Astor v tom nejsvětlejším odstínu, který je na mě stále ještě příliš tmavý, tak si na jeho zkoušení musím počkat, až chytnu nějaký ten bronz. ve slevě jsem sehnala i řasenku Pump Up Booster od Miss Sporty s naprosto neuvěřitelným kartáčkem. zatím to s tím vypadá velmi dobře, určitě vám brzy dám vědět víc. na eshopu kupkosmetiku.cz jsem objednávala dvě balení korektoru Liquid Camouflage od Catrice, protože je všude stále beznadějně vyprodaný a stejně tak i nový hightlighter High Glow. velkým objevem jsou konturovací paletky, které jsem sehnala v Tescu za úžasných 120 Kč. jedna pudrová, druhá krémová a dozvíte se o nich v jednom z dalších článků.


jaký je váš poslední kosmetický přírůstek?


3 komentáře :

  1. To je super že jsi si víkend užila, Řím je určitě krásný, už se těším na fotky :-) . Já už mám také své plány a vím co budu o prázdninách dělat. Koukám že jsi toho nakoupila hodně. Balea želé mi přijde divný produkt a myslím že to nebude nic extra. Řasenku Miss Sporty mám vyzkoušenou a za mě je to hodně muziky za málo peněz. Konturování letos jede ve velkém , no mě to až tak nechytilo ale chtěla bych ho někdy zkusit. Můj poslední kosmetický přírůstek si nepamatuji protože momentálně nikam nechodím a tak nemám za co utrácet. Momentálně trochu šetřím abych měla více peněz na prázdniny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Telove zele me hodne laka a po nove rade Garnier urcite casem mrknu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že já jsem na to mazání těla takových lenoch, to Balea želé už vidím na několikátém blogu a fakt mě láká, ale vím, že bych ho nespotřebovala :D Pěkně sis nakoupila, já teď jedu kosmetiku taky ve velkém, poslední dobou se pořád objevují nějaké novinky, to nejde odolat, kor když měl člověk narozeniny, že jo :) Do Říma se těš, je to tam boží! My tam byli s přítelem jen na den, ale aspoň víme, že se tam rozhodně vrátíme, fakt to stojí za to.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!