pátek 15. dubna 2016

už pět let spolu!

přeji vám krásné páteční odpoledne! máme před sebou víkend, pro mě sice v pracovním duchu, ale chtěla bych vám ho dnes zpříjemnit giveaway, kterou vyhlašuji na počet pátého výročí blogu a zároveň k blížícímu se dosažení 100 000 návštěv. každé vaše shlédnutí i komentář pro mě moc znamená, proto bych chtěla ocenit vás, mé úžasné čtenáře!
je to opravdu neuvěřitelné, že to je už pět let, co píšu tento blog! ačkoliv si občas také procházím tvůrčí krizí, stále mě to velmi baví a pořád se mi otevírají nové možnosti, které tento blog posouvají dál. blog jako takový si prošel mnoha změnami ať už ve změně názvu nebo ve svém vzhledu, ale i po obsahové stránce. jako poděkování jsem vybrala pět produktů, které miluji a mohli jste si tu o nich několikrát přečíst - chci darovat něco, co mám opravdu sama ozkoušené, vyhovuje mi to a nedám na to dopustit už řadu let. takže co bude obsahovat balíček pro vítěze této giveaway?

Revlon Colorstay make-up v odstínu 150 Buff (recenze tady)
Cien sprchový gel v limitované jarní edici
Himalaya víceúčelový krém (recenze tady)
Avon SuperShock řasenka (zmíněná například tady a tady)
Yankee Candle vosk v mé nejoblíbenější vůni White Tea

a jaká jsou pravidla?
1. sledovat blog přes Google Friend Connect
2. v komentářích zanechat svou emailovou adresu
3. sledovat Kosmetický šuplík na facebooku
 4. sledovat můj instagram NEPOVINNÉ
 5. nechat mi v komentářích jakoukoliv zpětnou vazbu - co se vám líbí, co by se mohlo zlepšit, jaké články byste si v budoucnu rádi přečetli a tak dále, nechám to na vás :) NEPOVINNÉ

vítěze vyhlásím 1.5. 2016 na facebookové stránce a také ho tam budu kontaktovat!
držím vám palce :)
A JEŠTĚ JEDNO VELKÉ DÍKY! <3


4 komentářů:

  1. Anonymní15/4/16 16:02

    Gratuluji ke 100 000! :-)
    Preju hezke vyroci a minimalne dalsich 5 krasnych let plnych clanku! :-*
    Tereza.Ruz@email.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k vyroci blogu a preji spoustu uspechu do budoucnosti! :-) Tvuj blog sice nesleduji zase tak dlouho, ale vracim se sem moc rada. A do souteze jsi vybrala zajimave produkty, makeup od Revlonu me laka uz dlouho :-)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    IG : zanetkov77
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výročí! Je fakt škoda, že tvůj blog nemá více followerů, moc ráda se k němu vracím. Líbí se mi především to, že si na nic nehraje - píšeš o tom stejném, jako 90 % sféry, ale pěkně, poctivě a mile, takže v tom necítím žádný kalkul nebo faleš. Přeji ti další úspěchy a spoustu nových fanoušků!
    Všechny podmínky splněny :-)
    Měj se krásně!
    E.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, právě jsem tu dnes poprvé, děkuji za tvojí návštěvu na mém blogu a pozvání na giveway, díky ní nacházím další skvělý blog.

    GFC: Terezah-style
    Mail: terezka0000@seznam.cz
    FB: Tereza Hájková
    Insta.: terezah.style

    OdpovědětVymazat