MENU

pondělí 11. dubna 2016

new in #71

krásné pondělní odpoledne! máme tu nový pracovní týden, který konkrétně u mě bude plný školních povinností, ale o víkendu si odpočinu v práci :D v dnešním článku mám spoustu nové kosmetiky, která se mi tu nahromadila. snažila jsem se poslední měsíc moc neutrácet, ale pak se objevilo tolik novinek, výprodejů a věcí, které mi došly, takže se nedalo nic dělat...
blížím se do finishe se zásobou micelárních vod a chtěla jsem tentokrát sáhnout po něčem úplně jiném. na eshopu biooo.cz jsem v akci objevila tuhle micelárku značky Mossa s výtažky z malin, tak jsem moc zvědavá, jak mi bude vyhovovat výrobek v bio kvalitě! do košíku jsem přihodila šampon a kondicionér ve spreji značky Urtekram, kterou jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. vybrala jsem si kokosovou řadu pro normální vlasy. o těch vám určitě v budoucnu napíšu samostatný článek. poslední položka byl opět vytoužený balzám dizao organics a je opravdu těžké vybrat si pouze jednu variantu. nakonec to vyhrál vlčí mák a vaše rty jemně zabarví právě do tónů květu vlčího máku.
pravidelně se vracím k pastám značky Crest, které zakoupíte na eshopu parfums.cz, protože to jsou z mé zkušenosti opravdu jediné přípravky (ať už pasty nebo bělící pásky), které fungují a můžu za to klidně dát ruku do ohně! pokud toužíte po zářivém úsměvu, volte Crest. do Yves Rocher jsem šla cíleně pro nový peeling, jelikož jsem zjistila, že mají nový sortiment - vůně i přebaly a obojí mě vážně dostalo. samozřejmě neskončilo jen u peelingu a domů jsem si nesla i sprchový gel, obojí s vůní kokosu - je to sen <3 konečně kokos, který nevoní uměle a nejradši bych obojí snědla.
poslední zastávkou byly drogérie. v DMku jsem váhala nad rtěnkou od Maybelline z jejich novější kolekce matných rtěnek. nevěděla jsem, zda se jedná o limitku nebo stálý prodej, tak jsem to neriskovala a krásnou červenou v odstínu 965 - Siren In Scarlet jsem si odnesla domů. po dlouhé době jsem si znovu pořídila i mou oblíbenou řasenku Volume Million Lashes od L'Oreal. používám neustále ty stejné řasenky, začíná to být nuda :D ve výprodejových stojanech v Rossmanu jsem ulovila další řasenku, tentokrát Rimmel. ta není černá, ale fialová, pro případy, kdybych měla chuť na trochu barvy. brzy vám ji ukážu i v akci. za pár korun jsem ulovila i svou historicky první konturku, od Catrice v odstínu Berryson Ford (Catrice to s jmény fakt umí!). má být voděodolná, tak jsem teda zvědavá. mezi pánskými deodoranty jsem neodolala novince od Axe Clean Protection vonící jako vyprané prádlo, boží. v Lidlu jsem se nechala zlákat novými a roztomilými krémy na ruce jejich značky Cien. voní opravdu krásně, teď ještě, jak bude hydratovat.


daří se vám dodržovat nakupovací stopky?


1 komentář :

  1. Já si před nějakou dobou řekla, že nebudu nakupovat kosmetiku, než spotřebuju ty zásoby a krásně se mi to tenčí. Ale do YR se teď taky chystám na tu jejich novou řadu a chci si koupit tělové mléko a sprcháč, ještě uvidím s jakou parfemací :) Tvoje nákupy se mi líbí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!