pátek 22. dubna 2016

Kallos banánová maska na vlasy

ahoj! ještě než se budu věnovat dnešní recenzi, chtěla bych dopředu upozornit, že v následujících týdnech mě čeká dvojí stěhování, několik zápočtů a směn v práci, tudíž se omlouvám, pokud se tu nějakou dobu neobjeví nový článek. někdy si toho život pro nás připraví hodně :) a teď už zpátky k článku, v kterém se dozvíte můj názor na banánovou masku od vlasy od značky Kallos.
únorových nákupech jste mohli vidět tuhle obří masku na vlasy, kterou jsem zakoupila na eshopu parfums.cz. s touto značkou jsem se poprvé setkala na Interbeauty, kde se u jejich stanoviště ženy a dívky střídaly jako na běžícím páse. uběhl nějaký čas a já jsem při shánění nějaké nové masky na vlasy narazila právě na Kallos a nemohla jsem uvěřit vlastním očím - litrové balení za nějakých 65 Kč, to přece není možné?!? neváhala jsem ani vteřinu a nakonec jsem se z toho obrovského množství masek vybrala banánovou s multivitamínovým komplexem - kromě banánového extraktu v ní najdete i vitamíny A, B, C a E!
můžete si být jisti, že tohle balení vám nějaký ten měsíc vydrží. já masku používám tři měsíce několikrát týdně, rozhodně s ní nešetřím - abych do tohoto banánového závoje zahalila celou hřívu, naberu klidně plnou dlaň a stále mi zbývá něco okolo poloviny. hodně mě baví banánová parfemace, která je sice malinko umělá, ale stále velmi příjemná. krásně vám provoní sprchu/vanu, avšak ve vlasech ji po vysušení už neucítíte, což je trochu škoda. konzistence je spíše tekutá, není to žádná hutná zatěžující maska. ba naopak, od té doby, co ji používám, mi moje vlasy přijdou vzdušné, lesklé a plné života. pojem roztřepené konečky vůbec neznám! také jsem si všimla, že zmizel problém s elektrizováním, který mě dlouho trápil. jestliže máte vlasy hodně zničené či suché, nejspíš nebude dostatečně vyživující, sáhla bych spíše po jiné, každopádně pro normální vlasy je naprosto vyhovující. seženete ji například tady.

pokud hledáte dobrý produkt, kde za málo peněz dostanete spoustu muziky, vyzkoušejte masky značky Kallos. mají nespočet druhů a já bych příště chtěla vyzkoušet například tu s keratinem. 


jaká je vaše oblíbená maska na vlasy?


7 komentářů:

  1. tak toto by sa mi veľmi zišlo, keďže tiež mám problém s elektrizovaním ,skvelý tip :) vždy som sa tejto značke vyhýbala,lebo mi to prišlo zvláštne,kvôli cene :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že rozhodně není čeho se bát! je vážně dobrá a mohu Ti ji doporučit :)

      Vymazat
  2. Tuhle mám, ale keratinovou, jsem na ni zvědavá, protože mi přišla nedávno a já ji ještě nezkusila. Tu tvou bych nechtěla, protože nemám ráda cokoliv s banánem :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Litr masky za 65 Kč, to je snad ještě levnější než Ziaja, ty kráso! Já teda už vůbec masky, kondicionéry, balzámy ani olejíčky na vlasy nepoužívám, přijde mi, že je to zbytečně zatěžuje. Mám normální vlasy, naštěstí nejsou ani častým žehlením nijak zničené, takže nepotřebují nijak extra péči :) Jednou za čas jim dopřeju sprej na lepší rozčesávání, někdy udělám zábal z agranového oleje, toť vše. Držím palce se zkouškami a stěhováním!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsi šťastnej člověk, Ani! já bych si bez masky či nějakého kondicionéru asi nerozčesala vlasy :D

      Vymazat
  4. Vypadá skvěle! Určitě bych ji také ráda vyzkoušela :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. to je skvelý tip, hoci nemám problém s elektrizujúcimi vlasmi, mám kamarátku,ktorá sa ma stále na to pýta či nepoznám nejaký šampón/kondicionér :) výborný tip!

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!