čtvrtek 7. dubna 2016

Flormar Eyeliner Pen

ahoj! čtvrtek je pro mě vždy tím nejhorším dnem v týdnu - padá na mě únava z celého týdne a ve škole budu sedět až do večera. abych to vydržela, budu si muset koupit pojistku ve formě obřího kafe. o víkendu jedu konečně zase za rodinou a v sobotu s mamkou jedeme po dlouhé době na nákupy, takže se na ten dívčí den moc těším. 
co se linek na oči týče, mám své stálé favority a preferuji hlavně ty ve fixe. o tom jste se mimo jiné mohli dočíst v mém velkém srovnávacím článku, kde jsem do nebes vychvalovala linky Dermacol z řady Precise Black. ty už jsou ale hodně dlouhou dobu odsunuty na druhou kolej, protože jsem se snažila v drogérii najít nějaké další na lepší nebo alespoň srovnatelné úrovni. už už jsem si myslela, že je předčí Miss Sporty se svými Studio Lash linkami, které také nejsou vůbec špatné, ale pak jsem v Rossmanu objevila Flormar Eyeliner Pen a máme tu jasného vítěze!
úskalí linek ve fixu je samotný hrot, který velmi často rychle vysychá a barva není dostatečně intenzivní. to jsou pro mě dva nejzákladnější parametry a dle mého kvalitních fixů na oči v drogérii moc není. na druhou stranu je manipulace s nimi velmi jednoduchá a začátečníkům s linkami bych doporučila právě nějaký kvalitní fix. Flormar Eyeliner Pen má klasický pěnový hrot, který je poměrně krátký a zároveň perfektně zúžený pro vytvoření precizního ocásku. intenzita černé je bezchybná - pokud hledáte opravdu černočerné linky z drogérie, teď už víte, po čem sáhnout. i za výdrž má u mě bod navíc, protože bez vyblednutí zvládne celý den, nikam se neobtiskává a nerozpíjí se. používám je už déle než měsíc a pořád jsou jako nové, hrot se netřepí a neohýbá. jejich cena se pohybuje okolo 139 Kč a seženete je také online


pokud sháníte opravdu dobré linky z drogérie, Flormar Eyeliner Pen si rozhodně nenechte ujít!
napište mi, jaké jsou vaše oblíbené linky - gelové nebo fix?


3 komentářů:

  1. Já jsem si teď na popud Verči z Blueberry pink koupila Essence fix Easy 2 use a je taky super! Pokud ho uvidíš (často je vyprodaný), tak ho ber na zkoušku ;). Já tento rozhodně taky vyzkouším! A jinak za mě JEDINĚ fix :D, s ničím jiným nejsem schopná si linky nakreslit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme dvě :D :)) na ten od essence určitě mrknu, díky za tip!

      Vymazat
  2. Ja milujem linku z e.l.f. :) to je najlepšia linka, ktorú som dosiaľ skúsila :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!