úterý 22. března 2016

week in photos #77

přeji vám krásné dopoledne! poslední dobou mám tolik nápadů a nového elánu na psaní článků, které jsem tak dlouho postrádala. když se tak ohlížím za posledními měsíci, tak už teď můžu říct, že rok 2016 považuji za poměrně úspěšný a mnohem pozitivnější než ten loňský, jak to máte vy? v dnešním randomu uvidíte, co jsem v posledních týdnech dělala...
s omalovánkama zpátky do dětství :)
 Velikonoční trhy na zámku Sychrov - až na tu zimu vážné pěkné!
 v Liberci zima ještě nekončí...
 je libo croissant? :D
sbírka se pomalu rozrůstá...
na skok do Indie


6 komentářů:

  1. Mám to přesně jako ty. Když se zatím ohlídnu zpátky, tak si myslím, že tenhle rok je fakt super. Hlavně teď v březnu se teda skoro nezastavím, furt jsem někde na cestách, hodně čtu i stíhám chodit mezi lidi.
    Jo a pěkný omalovánky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je fajn, loňský rok byl bohužel hrozný, tak hlavně, že je lépe :)

      Vymazat
  2. I kiss better than i cook, tak to je boží! Takový ubrousky bych měla koupit kámošce :D Tak to gratuluji, to jsou nejlepší momenty, když člověka zase konečně osvítí múza s nápady :). letos to vidím na super rok, konečně jsem se probrala.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky:) !
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky, ten velikonnoční jarmark/trh vypadá super:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!