MENU

sobota 19. března 2016

oblíbené filmy 10.

zdravím, je sobota večer a trávím jak jinak než u filmů. také proto mě napadlo dnes přidat další desítku mých oblíbených filmů, pokud zrovna nevíte, co si pustit. výměnou mi  v komentářích můžete nechat zase vaše tipy! :) 
P.S. Leonarda DiCapria miluju, ale toho Oscara měl dostat Eddie...
 Joy
P.S. film nejen pro chlapy!
P.S. nejlepší animák posledních let!


12 komentářů :

  1. Na Joy a Pořád jsem to já se chci také podívat. A souhlasím s animákem V hlavě, je skvělý. Jinak filmy, které jsem za poslední dobu viděla, jsou právě na blogu :)
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak se jdu hned podívat, díky! :)

      Vymazat
  2. Moc děkuju za typ:) Rivaly dávali včera na Nově a musím říct, že jsem byla velmi překvapená:)

    OdpovědětVymazat
  3. V hlavě se nám taky moc líbilo :). A Pořád jsem to já bylo moc smutné :(. Dánská dívka zajímavá. Bohužel nic nového jinak nenadhodím, vše je zmíněno :).

    OdpovědětVymazat
  4. Videla som len V hlave a to sa mi veľmi páčilo :) Dánske dievča plánujem už dlho pozrieť, pretože som na to počula samé dobré veci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dánská dívka za to rozhodně stojí. nepochybuji o tom, že se Ti bude líbit ;)

      Vymazat
  5. Filmy Rivalové a Pořád jsem to já, se řadí také mezi mé nejoblíbenější, moc děkuji za skvělé tipy!!:)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne tipy, to Dánske dievča si chcem pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt skvělé tipy! Ani jeden jsem ještě neviděla. Teda V hlavě jsem viděla pouze kousek a moc se mi to líbilo, tak to musím dokoukat :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé tipy, alespoň už vím na co mrknu teď při volnu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!