MENU

středa 30. března 2016

oblíbenci březen/2016

ahoj! dnes mě čeká první školení v nové práci a musím říct, že se moc těším :) jelikož tu máme konec měsíce, nesmí chybět oblíbenci za uplynulý měsíc, takže čtěte dál a dozvíte se, co jsem si zamilovala a tentokrát tu převažuje hlavně kosmetika.
MAYBELLINE BROW DRAMA ŘASENKA NA OBOČÍ - řasenka na obočí sice zní dost divně, ale ve své podstatě to řasenka je. tenhle produkt je pro mě přelomový v úpravě obočí, protože s ním neustále bojuji. mám variantu dark brown a ačkoliv mám téměř černé obočí, vypadá to přirozeně a nechápu, jak jsem bez něj doteď mohla žít! jemně ho zahustí, zafixuje a při aplikaci nemusím být ani nějak přehnaně precizní, to mi vyhovuje.

NIVEA BALZÁM PO HOLENÍ - zpočátku jsem si klepala na čelo, proč by pánský balzám po holení měl, proboha, být takový zázrak jakožto báze pod make-up?! řekla bych, že nepochopíte, dokud to sami nevyzkoušíte. není to klasická báze, takže vás nezbaví rozšířených pórů a nezmatní pleť, nicméně vytvoří perfektní základ pro další aplikaci make-upu. já osobně musím líčení ve finále ještě zapudrovat, abych se neleskla, ale během dne se nijak výrazně nemastím. i se svou mastnější pletí jsem vždy měla problém se suchými místy a šupinkami, kterých mě nezbavil krém ani kdejaká báze, a ty mě teď už absolutně netrápí.

NINA RICCI L'EXTASE PARFÉM - už jsem to možná zmiňovala v new-in článku, kde se tenhle parfém objevil, že mi velmi voněl v parfumérii a poté, co jsem si ho objednala, nemohla jsem ho poznat a už se mi vůbec nelíbil. nezanevřela jsem na něj, začala jsem ho používat a přes všechny moje pochyby jsem na něj dostala už tolik komplimentů, že jsem si ho nakonec oblíbila a ráda po něm sahám. nemůžu opomenout ani ten nádherný flakón!

MAYBELLINE COLOR DRAMA RTĚNKA V TUŽCE - tohle je barvička, kterou s chutí vytáhnu ať už je zima nebo léto. objevila se v TOP 10 za rok 2015 a také na ni mám samostatnou recenzi, kde ji uvidíte přímo na rtech. bála jsem se té aplikace coby tužky, ale je to naopak mnohem šikovnější než klasická rtěnka. budu muset prozkoumat další odstíny, máte také nějaký?

CARLING CIDER - alkoholu vůbec neholduji, ta léta už mám nejspíš za sebou. každopádně když dojde na posezení s přáteli nebo mám prostě chuť na něco osvěžujícího, sáhnu po Carlingu ve variantě Cherry, v které alkohol ani nepoznáte. v podstatě je to jako třešňová limonáda a jak si můžete všimnout, fakt mi chutná! doufám, že mám ještě nějaký v lednici...


dejte mi v komentářích vědět, co jste si v poslední době oblíbili vy :)
mějte se krásně!


3 komentáře :

  1. Za ten Cider ti teda pěkně děkuji! :D Mňáááááám.

    OdpovědětVymazat
  2. Karolí, já taky nechápu, jak jsem mohla doteď žít bez té řasenky na obočí od Maybelline. Je to zázrak! :) Taky alkoholu neholduji a za mě prozatím vede Kingswood. Mám ráda v zimě i jeho teplou verzi. Carling jsem ještě nezkoušela, ale vypadá lákavě! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!