čtvrtek 17. března 2016

new in #70

ahoj, venku dnes opět bylo nádherně a to mi vždy dodá spoustu energie. tu samozřejmě musím využít k napsání článku. dnes vám ukážu nějaké ty kosmetické novinky, které jsem si v poslední době koupila, jdeme na to!
dlouho jsem se rozmýšlela, jakou vůni si pořídit k Vánocům a nakonec to vyhrála moje favoritka La Vie Est Belle od Lancome. volba číslo dvě byla teď už hodně profláklá Black Opium od YSL a i když jsem se pro ni nakonec nerozhodla, stejně si ke mně našla cestu! asi vám nemusím říkat, jak je skvělá...
v síti drogérií Teta nyní najdete značku Naturalium, kterou jsem dlouhou dobu toužila vyzkoušet. sáhla jsem po tělovém mléko s vůní broskve a vážně nemá chybu :) doufám, že mě donutí se mazat! poté, co jsem se nechala ostříhat jsem v drogérii sháněla jakoukoliv obdobu spreje, který vlasům dodá texturu. zaujal mě #txt sprej pro objem a strukturu účesu od L'Oreal. zatím jsem se s ním seznamuji, ale je skvělý - s vlasy udělá přesně to, co jsem si představovala a navíc funguje i jako klasický lak na vlasy. na mytí štětců jsem se rozhodla přikoupit dětský šampon od Johnson's, jelikož mám enormní spotřebu čističe na štětce od ebelin a také to není produkt na stále čištění. navíc ho v případě nouze budu moci použít i na vlasy. v DMku jsem sháněla nové mýdlo na ruce a tuhle vůni rajské zahrady Eden jejich značky Balea vám můžu doporučit, je opravdu příjemná.
ani Rossmann se nenechává zahanbit a najdete tam spoustu novinek! jedna z nich je značka Flormar, od které jsem sehnala oční linky ve fixu a řeknu vám, že aspirují na ty nejlepší linky ve fixe, které jsem kdy vyzkoušela - jsou perfektní. stojan Catrice nabízí spoustu nových produktů a mě zaujal hlavně olejíček na rty. chystám se ho porovnat s mým milovaným Clarins Instant Light Lip olejíčkem. poslední novinky jsou rtěnky a obzvláště bych chtěla vyzdvihnout nové True Colour Matte rtěnky z Avonu. o těch se rozhodně brzy dočtete! u stojanu Astor mě zlákala rtěnka v odstínu 301 - For Fun, z jejich nové řady Perfect Stay Fabulous All In One Lipstick. konzistencí není to úplně taková, co u rtěnek vyhledávám, každopádně uvidíme, jak mi bude vyhovovat, odstín je to krásný.


a co jste si v poslední době koupili vy?
sledujete kosmetické novinky?



2 komentářů:

  1. Astor a Avon rtěnky už chci vyzkoušet dlouho, takže bych si už měla udělat hodně času a jít pro ně:) a jinak Opium snad taky jednou bude moje ♥ pěkné produkty!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu Astor rtěnku jsem se dnes dívala, nakonec jsem jí ale nedůvěřovala a nechala ji v regále, tak jsem zvědavá na dojmy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!