úterý 8. března 2016

Balea novinky, které mě (ne)oslovily

ahoj! včera jsem se po více než roce nechala konečně ostříhat a s výsledkem jsem nesmírně spokojená. ani nevím, kde se bere můj strach z kadeřnic - vždy mám strašný strach své vlasy svěřit do cizích rukou, ale tentokrát se to vyplatilo. teď už k dnešnímu článku, který bude o novinkách od značky Balea, které jsem podrobila testování a dnes si o nich můžete přečíst, jak mě (ne)oslovily.
koncem loňského roku se v sortimentu drogérie DM a její privátní značky Balea objevily zajímavé novinky a mezi nimi například micelární voda, čistící olej a sérum na řasy. všechny produkty vypadaly zajímavě a například se sérem na řasy se v cenové kategorii drogérie tak často nesetkáte, proto jsem se jim musela podívat na zoubek :)

Balea pleťová micelární voda - upřímně jsem neměla nějaká velká očekávání, protože jsem nevěřila, že by předčila mou oblíbenou Biodermu, ale vcelku mile mě překvapila. odličuje dobře, v tomhle směru nemám co vytknout. občas mě malinko pálí v očích, každopádně jinak pleť vůbec nedráždí. co mi vadí je fakt, že také pění podobně jako micelárka Garnier. nejsem chemik, takže si to nedokážu vysvětlit, nicméně proč by měl takový produkt pěnit?!? někdy se mi stane, že mi napění i při samotném odličování a to mě dost rozčiluje. ve finále tak pro mě spadá do kategorie produktů, které neurazí ani nenadchnou.

Balea pleťový čistící olej - na tuhle novinku jsem fakt hodně těšila! s čistícími oleji se v té levnější kategorii také spíše nesetkáte, tudíž z téhle trojice produktů to byl právě tento, do kterého jsem vkládala obrovské naděje. tuhý odličovací olej od značky The Body Shop (recenze tady) jsem milovala, avšak tady určitě nebudu smutnit, až mi dojde. je v něm použit slunečnicový a arganový olej, ale mastný vůbec není. při kontaktu s vodou se naopak mění na mléčnou tekutinu a odličovací schopnosti tedy nikterak dobré nejsou. po sprše mám stále na obličeje zbytky make-upu, hlavně toho očního. palec dolů!

Balea sérum na řasy - sérum, které vaším řasám dodá délku a objem za krásných 70 Kč, to si přímo říká o vyzkoušení, ne? používám ho už několik měsíců a zkušenosti s jinými produkty tohoto typu nemám, tím pádem nevím, jak moc velké zázraky dokáží. v tomhle případě pociťuji, že řasy jsou o poznání hustější a vypadají skvěle s jakoukoliv řasenkou. délka se z mého pohledu (prozatím) nezměnila, ale nic velkého jsem za tuhle investici opravdu nečekala, takže jsem ve finálně mile překvapená.


sečteno, podtrženo - jeden produkt mě zklamal, další neurazil ani nenadchnul a ten poslední zase potěšil. vyzkoušeli jste je také? dejte mi vědět v komentářích!


6 komentářů:

  1. Tyhle tři novinky mě zaujaly a čekala jsem na recenze. Micelárky mi pění všechny, včetně Biodermy, kterou moc nemusím. Nejraději mám stejně Garnier, neboť Bioderma mě paradoxně dráždí a vysušuje. Jsem docela překvapená, že sérum má nějaké výsledky! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Balea micelárka mně taky neslovila, mám stejný problém, prostě pění a to mi vadí. No a čistící olej jsem zatím nevyzkoušela, snad u mně pochodí líp:-)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný článek:) vypadá to na zajímavé produkty.
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) zaujalo mě to sérum na řasy, teď sice používám Realash, ale až mi dojde, tak bych chtěla přejít na nějakou levnější variantu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Z týchto produktov som nevyskúšala nič,no to sérum na riasy ma celkom zaujalo
    Patty

    OdpovědětVymazat
  6. S žádným produktem zkušenost nemám, ale značku Balea mám jinak celkem ráda :) Jinak máš moc pěkný blog, jsem ráda, že jsem na něj narazila a určitě tu nejsem naposledy! :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!