sobota 26. března 2016

b-day wishes

krásnou sobotu přeji všem! ráno to sice na jaro nevypadalo, ale odpoledne se počasí zmátořilo a konečně jsem letos mohla venku pobíhat jen ve svetříku, aniž bych riskovala své zdraví. a to ani nemluvím o tom, jak sluneční paprsky dobíjí energii. přesně za měsíc budu slavit své dvaadvacáté narozeniny a při té příležitosti samozřejmě na blogu nemůže chybět wishlist/dreamlist s věcmi, které by mi rozhodně udělaly radost :) 
#1 Clarins Instant Light Natural Lip Perfector - tyhle jemně zabarvené balzámy na rty proletěly beauty sférou a mě nechávaly naprosto chladnou. tedy alespoň dokud jsem si na internetu nezačala projíždět swatche. původní řada byla spíše oslavou nude odstínů a těm příliš neholduji, ať už jde o balzám nebo rtěnku, ale když jsem viděla odstín 08, byla to láska na první pohled. skvěle se bude hodit na dny, kdy nebude čas na nějaký výrazný make-up, a přesto bych chtěla líčení s trochou šťávy.

#2 Bobbi Brown Eye Opening Mascara - nikdy jsem nebyla na high-end řasenky, protože je to produkt, který vám nevydrží tak dlouho a je mi jednoduše líto, za ně vyhazovat tolik peněz. každopádně jednou to asi přijít muselo, takže tuhle věc prostě musím mít. pokud si vygooglujte, jak vypadají řasy po použití téhle řasenky, hodně rychle mě pochopíte!

#3 Než jsem tě poznala kniha - na stejnojmenný film, který do našich kin míří v červnu letošního roku, jsem před nějakou dobou viděla trailer a ten mě přesvědčil, že tuhle knihu si nesmím nechat ujít. jen se bojím, kolik u ní padne kapesníků... četl jste ji někdo?

#4 Calvin Klein Platinum kabelka - o téhle kabelce si sice zatím můžu nechat jen zdát, protože bych nejdřív musela vykrást banku, ale snažím se teď ubírat směrem upřednostňujícím kvalitu nad kvantitou a časem vyměnit to obří množství kabelek za dva až tři kusy, které plně využiji. navíc je tohle tak univerzální kousek, že bude vypadat perfektně k podpatkům i teniskám.

#5 žehlička na vlasy - nepřála bych vám vidět, s jakou žehličkou na vlasy poslední roky pracuji/bojuji... prozradím vám snad jen to, že nestála ani dvě stovky a koupi nějaké nové, kvalitnější, dokáži obhájit v každém případě. jen v tomto směru nemám vůbec žádné zkušenosti, tak budu ráda, když mi napíšete tip na nějakou dobrou žehličku na vlasy.

#6 Korres krém s granátovým jablkem pro problematickou pleť - v pleťové kosmetice už dlouho chci rozšířit své obzory a kromě krému na problematickou pleť bych od této řecké značky vyzkoušela mnohem více výrobků! nemají obsahovat žádné "špatné" látky jako jsou silikony, parabeny a další.

#7 Yankee Candle Illuma Lid - mohla bych sem rovnou dát všechny ty svíčky, které neustále přidávám a odebírám z nákupních košíků na všech možných eshopech, avšak hodila by se mi hlavně tahle vychytávka, jelikož pomáhá svíčkám v lepším hoření. svíčky jsou mimo jiné jedna z mých dalších posedlostí.


co máte vy aktuálně na svém wishlistu?


3 komentářů:

  1. Než jsem tě poznala jsem četla, stojí to za to ;). Illuma lid mám a sice jsem bez něj nepálila, ale jezírka se mi dělají bez alobalu v klidu, takže užitečná věcička :). Kabelka je boží ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Recenzi na dobrou žehličku jsi myslím u mě četla, tak tu určitě doporučuju :) Nebo taky Braun Satin Hair 7, ta je taky kvalitní a přizpůsobuje teplotu tvému typu vlasů.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam CK Reveal, Kiehls nocne serum, Body Shop olejovy odlicovac a veeela ineho :)

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!