MENU

pátek 5. února 2016

snapshots /05.02.16/

přeji pěkný večer! někomu den v těchto hodinách pomalu končí, ale já se zrovna chystám na brigádu a rovnou na noční - juchů :D o článek vás však neochudím, tak si prohlédněte fotky posledních dní z instagramu. tam mě můžete najít jako karolina_bery. mějte se krásně :)
pro makronky mám prostě slabost.../ novoroční procházka / Vánoce v lednu by byly jako z pohádky / začínám být pořádný závislák na kofeinu <3
zkouškové zátiší / swaether weather / sušenky Lotus? boží! / "malá" sbírka parfémů O:)
nákupy v M&S / další sněhová pohádka / moje úžasná spolubydla :) / best tshirt ever!


4 komentáře :

  1. Krásný fotky, hlavně se mi líbí ten svetr! (Odkud je? :)) A ty zimní fotky - nádhera... přesně jsem si říkala, že kdyby byly Vánoce, tak by to bylo super.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemít Marks&Spencer tak z ruky, taky se tam ochomýtám kolem oddělení s jídlem často :) Copak máš za brigádu? Pamatuju si svoje noční v Tescu, to bylo hrozný... A jeden rok jsem to měla některý dny tak, že jsem šla na noční do Tesca, spala do 1, do 2 a pak na 4 šla do druhé práce obsluhovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásný blog! > odebírám:)
    Lotus sušenky jsou skvělé! A moc se mi líbí ten svetr:) Má úžasnou barvu.
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!