pondělí 8. února 2016

#RevlonKonečněVČR

ahoj, jak se máte? já jsem si dnes bezvadně uklidila pokoj, protože zítra mám hned dva testy... klasika. potřebovala bych, aby zkouškové bylo po celý rok :D také jdete raději uklízet než se učit? dnes pro vás mám report o akci, která se konala před týdnem. když mě kontaktovala značka Revlon, zda bych se nechtěla přijít podívat do showroomu na jejich produkty při příležitosti uvedení Revlonu na náš trh, neváhala jsem ani minutu!
všechny produkty jsem si mohla osahat, prohlédnout a vidět tak kompletní sortiment, který u nás bude k dostání (kromě toho, že jsem si smlsla na výborném občerstvení). mám obrovskou radost, že Revlon už teď najdeme ve Fann parfumériích (a to i online!), protože právě díky této značce jsem se make-upem a kosmetikou celkově začala více zabývat. na jejich Color Stay nedám dopustit a zároveň jsou tu i další produkty, které bych ráda vyzkoušela. podívejte se na wishlist. nabídka produktů sice nebude tak velká jako v zahraničí, ale stále je na co se těšit! #RevlonKonečněVČR
a co bych chtěla dáte prozkoumat? hodně mě překvapily jejich konturovací tužky, které drží jako přibité a matné balzámy na rty Colorburst. korektor z řady Color Stay jsem už zkoušela a byl výborný, takže se k němu velmi ráda vrátím. s linkami ve fixu je těžké mě přesvědčit a jsem zvědavá, jak si povedou tyhle. krémovým tvářenkám se spíše vyhýbám, každopádně tady jsem možná ochotná vyjít ze své komfort-zóny :) ani jsem netušila, že řada Color Stay obsahuje i pudr! jen škoda, že nemají i transparentní variantu. to nejlepší nakonec - slavný a milovaný make-up pro smíšenou a mastnou pleť Color Stay (MI-LU-JU-HO!). časem má být dokonce dostupná i pumpička, nemůžu být spokojenější.

co vy a Revlon?
máte s nějakými produkty zkušenost?


3 komentářů:

  1. Já od Revlonu ještě nic nemám a ani tu značku moc neznám, ale až na ni narazím, určitě ráda něco vyzkouším :)
    K tvému komentáři o uklízení - mám to uplně stejně. Zkouškové = nejuklizenější období mého pokoje :D

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se, až Revlon bude i v drogeriích, to to hodlám pořádně prozkoumat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Před dvaceti lety,to mi bylo 19,jsem Revlon běžně kupovala v drogériích v Praze....jakto,že je ted' uveden do ČR jakoby u nás nikdy neexistoval ?Zajímavé ! Při nejbližší příležitosti prozkoumám,o kolik se za těch 20 let polepšili ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!