MENU

středa 3. února 2016

oblíbenci leden/2016

ahoj, včera jsem byla na parádní akci s Revlonem (konečně přichází i do našich parfumérií/drogérií - třikrát hurá), o tom si určitě brzy přečtete, ale dnes se chci věnovat věcem, které jsem si oblíbila běhen ledna, takže tu máme lednové favority!
MARKS&SPENCER STRAWBERRY&ALMOND CRUNCH - mám takový pocit, že jsem objevila tu nejlepší snídani! jsou to ovesné hrudky s plátky mandlí a mrazem sušenými jahodami, kterých tam není mikroskopické množství jako to u jiných výrobků bývá; je jich tam mraky! je mi jasné, že to nebude ta nejzdravější snídaně, ale je to neskutečná dobrota. ostatně o tom svědčí krabice, kterou jsem zlikvidovala během týdne... nutně potřebuji další.

BEST FIENDS HRA - hra do mobilu se tu objevuje asi poprvé a možná už jste o ni slyšeli. závislou jsem se stala díky youtuberce Gabbi, která o Best Fiends mluvila v jednom ze svých lednových vlogů. v pauzách mezi učením tak pomáhám malým tvorům osvobodit jejich zemi od zlých slimáků, protože tohle je přesně ten typ her, které mi pomáhají od stresu.

NOBILIS TILIA KVĚTOVÁ VODA - jak jsem mohla bez květové vody vůbec žít, to nechápu. je to dokonale víceúčelový produkt, protože s ním můžete odličovat, tonizovat, osvěžovat i čistit pleť. heřmánek navíc perfektně zklidňuje ať už vás trápí podrážděná pleť nebo pupínek. věnovala jsem mu samostatnou recenzi, tu si můžete přečíst tady. tuhle věc už nedám z ruky!

DERMACOL 24 CONTROL MAKE-UP - splnila jsem si první položku ze svého wishlistu na letošní rok a musím dát za pravdu všem, kteří si tento nenápadný make-up tak vychvalují. prvních pár dní jsem z něj měla smíšené pocity, protože jsem neměla pocit, že by se děly nějaké zázraky. jeho dokonalost jsem si uvědomila až v okamžiku, kdy jsem sáhla po jiném produktu, který zdaleka tak pěkně pleť nesjednotil a hlavně nevydržel vypadat přirozeně po celý den. jeho finish je přesně na pomezí mezi matným a rozjasňujícím make-upem, jednoduše vypadá jako vaše pleť. pokud ho doma ještě nemáte, děláte velkou chybu!

FREEDOM PALETKA OČNÍCH STÍNŮ - značka Freedom se před nějakou dobou objevila v drogériích Teta a po jedné z paletek jsem sáhla spíše ze zvědavosti. upřímně jsem čekala, že stíny budou průměrné až horší kvality, nicméně opak je pravdou. tyhle stíny mi vyrazily dech a během ledna jsem po nich sahala víc než kdy jindy. jsou tááák máslové, perfektně pigmentované a výborně se blendí. mám variantu Stunning Smokes, s kterou vykouzlíte tlumené denní líčení i pořádnou parádu na večer. chtěli byste s ní vidět nějaké líčení?


a jací jsou vaši oblíbenci za leden?



3 komentáře :

  1. To jsem ráda, že makeup vyhovuje :).

    OdpovědětVymazat
  2. Make-up od Dermacolu jsem si pořídila až nedávno a nechápu, jak a proč jsem ho mohla tak dlouho přehlížet, aniž bych ho vyzkoušela, sedí mi parádně:-) A Freedom okukuji pokaždé když jsem v Tetě, jen se nemůžu rozhodnout, co potřebuji nejvíc:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten make-up od Dermacolu používam už roky a nedám naň dopustiť, lepší som nenašla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!