sobota 20. února 2016

new in #69

ahoj! celý týden jsem bojovala s velmi nepříjemnou chřipkou, ale konečně už se cítím trochu fit a můžu se pustit do nového článku. určitě dnes udělám radost všem milovníkům nákupů, protože tu máme další new in se spoustou zajímavých novinek.
při návštěvě Prahy nesmí chybět zastávka v Sephoře, no ne?! cíleně jsem šla po lacích na nehty od Nails inc., které u nás údajně končí a vyprodávali se za hubičku. na Černém Mostě se mi podařilo ulovit poslední dva kusy - červený Regent's Park Place a nahý Montpelier Walk. jelikož doma nemám žádný fixační sprej na make-up, rozhodla jsem se, že zkusím Mist&Fix od Make Up For Ever v menším balení na vyzkoušení, abych nekupovala zajíce v pytli. sekce s cestovními či malými baleními produktů je boží! nakonec jsem k nákupu přihodila i dvě balení jejích odličovacích tamponků za cenu jednoho, protože zoufale hledám nějaké, které se nebudou trhat. tyhle zatím fungují naprosto skvěle.
určitě vám neunikl velký boom okolo balzámu po holení Nivea jakožto skvělé bázi pod make-up. také to hodlám vyzkoušet a pokud vyhovovat nebude, můžu ho jednoduše přenechat příteli :D koupila jsem si nový Liquid Camouflage korektor od Catrice, který už mám vyzkoušený a vážně nemá chybu. ještě tu mám brushegg, takovou šikovnou gumovou rukavičku na čištění štětců, možná mě přiměje, abych své štětce prala častěji :D dostala jsem ho ještě s bálzámem na rty od Labella od mé milé spolubydlící.
došlo i na objednávku z parfums.cz. nutně jsem potřebovala nový Tangle Teezer a tahle barevná kombinace byla jasná volba. najdete ho tady. dále jsem se rozhodla vyzkoušet banánovou masku na vlasy značky Kallos - litrové balení za neuvěřitelných 65 Kč, je tohle vůbec možný?!? zajisté o ní ještě uslyšíte. poslední je kondicionér na nehty od Eveline, na který jsem četla mnoho chvály. už jsem se nemohla dívat na své slabé a roztřepené nehty tak doufám, že mi je spraví. nemáte s ním zkušenosti?
Revlon konečně v České republice, anooo! o návštěvě v showroomu jsem vám psala tady a přidávám také několik produktů, které jsem dostala na vyzkoušení. klasika v podobě jejich Colorstay make-upu (má dokonce pumpičku!), podkladová bázi Prime + Anti Shine, řasenka Dramatic Definition, linky na oči ve fixe, máslo na rty Lip Butter v odstínu Sorbet a dvě pastelky na rty - matná Standout Remarquable a lesklá Provocateur Femme Fatale. zajímala by vás recenze na něco obsáhlejší recenze?


co bylo to poslední, co jste si z kosmetiky koupili?
mějte krásný víkend!


6 komentářů:

  1. Korektor Catrice jsem si včera taky koupila :) Balzám po holení alá bázi chci taky vyzkoušet, všichni o tom mluví :D Těším se na recenzi na masku od Kallosu, chci si ji taky pořídit, mám zatím tu keratinovou a jsem moc spokojená :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy :) korektor od Catrice jsem si taky zamilovala a naposledy jsem si pořídila tekuté linky od Freedom Makeup :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si objednala paletku očných tieňov tuším Revlon. O balzame po holení som už tiež počula, ale neskúšala som to ešte.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak pořád všude vidím balzám no holení Nivea coby alternativu skvělé báze, tak jsem taky nakopnutá do něj jít:-D Já jsem narazila na výprodej Essence/Catrice, takže jsem toho musela řádně využít:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já Nails Inc laky už bohužel nestihla. V milstní Sephoře zůstalo jen pár odstínů, které bych rozhodně nenosía. Škoda, že značka končí.. Jsem zvědavá co řekneš na MUFE sprej. Taky žádný nevlastním, tak bych měla asi nějaký vyzkoušet :D. Já si naposledy koupila makeup, řasenku a deodorant :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také je mi fakt líto, že končí :(

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!