středa 10. února 2016

best-shade-ever

zdravím, poslední dny trávím prakticky jen zavřená doma v hromadách učení, takže opravdu velmi záživné období... v přestávkách mezi učením pak testuji různé produkty nebo lakuji nehty, proto se s vámi dnes chci podělit o mého nového favorita - nemůžu se ho nabažit! <3
kolekci La Laque od Bourjois jsem v našich parfumériích vyhlížela dlouhé měsíce a musím říct, že se vyplatilo čekat. na výběr je dvanáct odstínů, mezi kterými najdete krásné odstíny od bílé po červenou, fialovou až modrou. doporučuji si všechny odstín vygooglit, odpadnete! když jsem je viděla na vlastní oči, měla jsem opravdu velký problém vybrat na zkoušku jen jeden odstín, ale nakonec to vyhrála tahle úžasná růžová s kapkou fialové/mauve barvička - číslo 7 Lycheers.
už jen samotné balení laku je pro mě esencí dokonalosti - když jich dáte několik k sobě, perfektně do sebe tvarově zapadají. také mi svým designem hodně připomínají moje oblíbené laky od nails inc. ačkoliv se mi štěteček nezná ničím výjimečný, lak se s ním skvěle roztírá a i nešika jako jsem já s ním nehty nalakuje bez větších potíží a přetáhnutí. konzistence je hodně tekutá, přičemž stále nádherně krémová, což mi osobně vůbec nevadí a vyhovuje mi mnohem více než laky hodně husté konzistence, s kterými se špatně pracuje. schne do moc pěkného lesku a tahle sytá barva je, prosím pěkně, v jediné vrstvě! 
můj finální verdikt? tuhle barvu bych mohla nosit pořád - je naprosto bezchybná a nehty hned vypadají upravenější, ale barevně působí stále velmi jemně a žensky. jejich cena se pohybuje okolo 100 Kč, takže jestli vám mohu poradit, jděte do nich! nebudete toho litovat, já se určitě chystám pořídit i nějaký další odstín.


jaký je váš oblíbený lak na nehty?



5 komentářů:

  1. já si manik. nechávám dělat, ale tohle je teda opravdu best shade ever, ten mi jen tak někde na nehty nedají, to je fakt. Moc se mi líbí!

    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný! Tyhle odstíny mám moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín je opravdu krásný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!