pondělí 4. ledna 2016

week in photos #76

pěkný večer! plně jsem zajela do školních kolejí a čeká mě náročný maraton zápočtů a zkoušek, který otestuje moje nervy. jak jste na tom vy? dnes bych se s vámi ráda podělila o fotky ze svátků, kdy jsem úspěšně prokrastinovala, užívala si čas s rodinou a výletovala :) přeji vám krásný týden a hlavně štěstí ve škole, pokud vás čeká zkouškové.
vánoční procházka připomínající spíše podzim
...jedna turistická z Německa
Silvestrovské dobroty
novoroční překvapení - sluníčko a sníh
 nový mazlík <3
 Sedmihůrská vyhlídka


6 komentářů:

  1. Zkouškový už mi taky začalo a hlava se mi asi za chvilku uvaří :D taky jsem dostala k Vánocům nového mazlíka

    OdpovědětVymazat
  2. také mám zkoušky a do toho ještě psaní bakalářky, tohle nedopadne dobře :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi sama :( Ale to zvládnem, nějak, snad!

      Káji, moc hezké fotky, jak jsi spokojená s novým mobilem?

      Vymazat
    2. jojo, zvládneme :) s telefonem jsem spokojení velice - je perfektní!

      Vymazat
  3. krásne fotky...prajem pevné nervy pri skúškach:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pravděpodobně máš po zkouškách, proto ti nepopřeju hodně štěstí:/ Ale snad jsi vše zvládla! Pěkné fotky:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!