pátek 1. ledna 2016

top 10 pro rok 2015/make-up

přeji vám krásný den! snad vaše silvestrovské oslavy proběhly v poklidu a kocovinu máte jen malinkou :) máme tu nový rok, tak mě zajímá, zda jste si dali nějaká předsevzetí? dnešní článek bude plný dekorativní kosmetiky, kterou jsem si během (teď už loňského) roku oblíbila. nejsou tu zastoupeny úplně všechny kategorie, protože například na primery, tužky na oči nebo rozjasňovače si moc nepotrpím. budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět, jaké produkty z dekorativní kosmetiky se zařadily mezi vaše nejoblíbenější během roku 2015.
Catrice Liquid Camouflage korektor - nadšení z tohoto korektoru bylo převeliké, jelikož jeho "bratříček v kelímku" pro mě byl noční můrou. stal se jednoznačně mým nejoblíbenějším korektorem z drogérie a překvapivě dobře si rozumí i s mastnou pletí. má vysoké krytí, takže si poradí s kruhy pod očima i pupínky, zároveň stále vypadá velmi přirozeně a nezalézá do vrásek. skvělý produkt za skvělé peníze.

L'Oreal Infallible 24H-Matte make-up - tady jsem si naprosto jistá, že ti s mastnějším typem pleti budou zaručeně spokojeni. díky tomuto make-upu jsem si úplně odvykla pleť pudrovat, jelikož má opravdu viditelný matný finish. krytí je sice střední, takže nezakryje všechny nedokonalosti, ale od toho tu máme korektory, nicméně pleť perfektně sjednotí. každopádně pokud jste spíše "sušší" typy, raději se mu vyhněte.

essence All About Roses paletka očních stínů - stínům essence jsem se v drogérii vždy záměrně vyhýbala. měla jsem se vždy zaškatulkované v kategorií stínů, které nestojí za nic. postupně se o paletkách All About Roses/Bronze/Nudes atd. začalo hodně mluvit, já samozřejmě neodolala a hodně rychle se zařadila mezi mé favoritky, protože kvalita těchto stínů je skvělá. jsou máslovité, nádherně pigmentované a výborně se blendí. v akci je můžete vidět tady.

MaxFactor Creme Puff tvářenka - vybrat tu nejlepší tvářenku za letošní rok mi chvíli trvalo, to musím uznat. nejčastěji jsem ale sahala právě po téhle v odstínu 15 Seductive Pink. název vám napoví, že se jedná o klasickou růžovou, avšak žádná nuda to není. tvářenka je zapečená, tudíž se barva trochu hůře přenáší na štětec, přesto nepráší a tvářím dodá krásně zdravou barvu. navíc díky jemnému shimmeru i mírně rozjasňuje. oko potěší i samotné balení, no ne?

Catrice Luminizing bronzer - jaká škoda, že táhle nádhera je z limitované edice Metallure, protože je pro mě zhmotněním toho nejlepšího bronzeru. odstínově je do měděna s metalickým nádechem, ale nejsou v něm žádné nepřirozeně velké třpytky. v létě tváři dodal nádech opálení i bez toho, abych musela odjet k moři.

Maybelline Lash Sensational řasenka - má stálice mezi řasenkami je SuperShock od Avonu, o které mluvím pořád a pořád dokola... nově se mezi mé oblíbené řasenky zařadila i tahle se zajímavým vějířovitým gumovým kartáčkem a jejich kombinace vytvoří pohádkové řasy. úctyhodná je i její výdrž, protože už ji používám téměř půl roku a stále není vyschlá, ba naopak! čím sušší je, tím lépe se mi s ní pracuje.

Maybelline Color Drama rtěnka v tužce - rtěnky v tužce nikdy nebyly moje parketa, tyhle bych každopádně doporučila každé z vás. aplikace je sice nezvyklá, ale díky úzkému hrotu nijak složitá nebo komplikovaná, jde spíše o zvyk. pigmentace na jedničku, finish je matný a na rtech ji vůbec necítíte. pokud vás zajímá více, přečtěte si samostatnou recenzi.

Sephora Duo Reflects oční stíny - tohle je hotový chameleon! stíny z řady Duo Reflects tvoří na očích různé metalucké odstíny podle toho, jak na ně dopadá světlo, takže se střídavě tváří jako fialová, hnědá, zelená, modrá a mohla bych pokračovat dál. pokud to zní jako váš šálek čaje, mrkněte se sem na líčení, kde jsem je použila a v Sephoře si je určitě alespoň prohlédněte.

Yves Rocher rtěnka v tužce - docela se s nimi roztrhl pytel, co? Chubby Sticks od Clinique jsem sice nikdy nevyzkoušela, ale tipuji, že si budou hodně podobné. rtům dodá jemný barevný nádech společně s kapkou hydratace. ve finále mám pocit, že na rtech mám spíše nějaký balzám na rty než rtěnku. zde v recenzi si můžete přečíst víc.

MAC Pro Longwear korektor - musím přiznat, že letos jsem vyzkoušela opravdu požehnaně produktů z kategorie make-up/korektor. Pro Longwear patří k legendárním produktům, o kterých jsem vždy slýchala a konečně jsem ho zkusila na vlastní kůži. doslova! legendární je hlavně díky krytí, protože je opravdu vysoké a pomůže vám zamaskovat jakoukoliv nedokonalost zatímco vydrží celý den. musíte s ním však pracovat s lehkou rukou, poněvadž může hodně rychle vypadat nepřirozeně. když mám obličej samý pupínek, tohle je jasná volba.


přeji vám jen to nejlepší do roku 2016! :)


7 komentářů:

  1. Makeup už mám koupený, snad se na něj konečně dostane řada :). Korektor Catrice mám taky a jsem s ním spokojená :). Z tohoto přehledu mě nejvíc zaujala Maybelline Color Drama rtěnka, budu si muset konečně nějaký odstín pořídit. Za mě nej kosmetika: Dallas tvářenka, makeup Dermacol 24h, rozjasňovač theBalm, Clinique pop tvářenka (rtěnka je dobrá, ale asi nepotřebuji další).

    OdpovědětVymazat
  2. S korektorem od Catrice to vidím stejně! Dneska se už bez něj neobejdu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletky od Essence jdou rozhodně do sebe! Dnes jsem v DM narazila na zimní limitku a co jsem zkoušela stíny, i světlé jsou krásně pigmentované, málem jsem ji hodila do košíku :D
    ten stínek ze Sephory vypadá moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám v plánu udělat článek o nejoblíbenější kosmetice roku 2015 :) Naprosto souhlasím s korektorem od MACu, mám už druhé balení a vím, že si půjdu pro další, je to naprostý miláček! A korektor od Catrice používám hlavně na zakrytí kruhů pod očima, na to že je to výrobek z drogerie a za velice dobrou cenu je super :))

    Jinak předsevzetí jsem si dala uplnou klasiku a to zhubnout! :D Za poslední rok se toho hrozně změnilo, někdy byl pořádný stres a samozřejmě se to podepsalo na mé postavě :/ Takže Jillian Michaels je od teď můj nejlepší přítel :D

    http://glamourmoment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! Jen ti chci říct, že už zase bloguji. Tak se klidně mrkni :-), tady je nová adresa: www.ketyland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Loreal make-up asi skúsim, dávnejšie som si skúšala testery rôznych make-upov od Loreal a všetky mi pripadali tmavé, ale hádam sa to už zlepšilo. Maybelline riasenky som si tiež obľúbila a korektor Catrice to je proste jednička.

    OdpovědětVymazat
  7. Úplně souhlasím s výběrem tužek na rty od Yves Rocher a Maybelline, mám obě a nejen, že jsou moc příjemné na rtech, ale dobře se s nimi i pracuje. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!