sobota 9. ledna 2016

Nobilis Tilia květová voda

zdravím vás, jak se vám daří v prvních dnech nového roku? já mám za sebou už několik zápočtů, ale čekají mě týdny další práce. dnes jsem si během dvanácti kilometrové procházky nádherně zasněženou krajinou společně s přítelem dokonale vyčistila hlavu a to radím i vám, pokud už máte pocit, že do hlavy víc nenacpete. v dnešním článku bych vám ráda představila výborný produkt v péči o pleť - květovou vodu!
květové vody či hydroláty jsou aromatické vody, které se vyrábějí destilací rostlin. ty vylučují látky rozpustné ve vodě a vznikají tak "aktivní" vody, které mají mnoho využití. značka Nobilis Tilia nabízí hned několik variant těchto vod a já jsem se rozhodla vyzkoušet heřmánkovou variantu. je to zázrak!

tyto vody jsou velmi univerzální - můžete se s nimi odličovat, čistit, osvěžit i tonizovat pleť. prakticky je můžete použit na cokoliv a své pleti tím určitě neuškodíte. díky sprejovému aplikátoru ho můžete použít klasicky na vatový tamponek nebo nastříkat přímo na pleť. s jeho parfemací trochu bojuji, protože heřmánek připomíná jen vzdáleně a naopak něčím nepříjemně zavání. na druhou stranu to není nic, co by se nedalo přežít a funguje výborně, takže mu to musím odpustit. heřmánek se používá při hojení ran pro své protizánětlivé vlastnosti, pomáhá od bolesti a navozuje celkové zklidnění. obklady z této vody používám hlavně na akné. nedávno se mi na čele objevila pořádná neplecha po tom, co jsem si obličej namazala klasickou Niveou. obklady heřmánkovou vodou pleť ihned zklidnily, viditelně zmírnily zarudnutí a zánět se vyléčil během několika dní. je to můj zachránce a v mé pleťové rutině si zaslouží čestné místo!


máte zkušenost s květovými vodami?


2 komentářů:

  1. Tyjo, o tomhle slyším poprvé :) super recenze.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. tak takovou vychytávku tedy ještě neznám :-/ ale vypadá moc dobře, určitě krásně voní a ten obal je také moc líbivý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!