MENU

čtvrtek 14. ledna 2016

2016 beauty wishes

přeji pěkný večer! tento týden je naprosto šílený - jeden zápočet za druhým a modlím se, aby zkouškové bylo za mnou. měla bych se učit na další z řady testů, avšak chuť sepsat nový článek je silnější, tak doufám, že se vám bude líbit. co mám tedy na svém beauty wishlistu v letošním roce? čtěte dál...
BEAUTY BLENDER - jakousi pochybnou houbičku na make-up jsem před časem zkoušela a předčasně jsem Beauty Blender (do kterého má houbička z ebay za 20 Kč hodně daleko) odsoudila. neustále na něj slyším chválu, takže si počkám na slevu v Sephoře a ten růžový zázrak vyzkouším. máte s ním někdo osobní zkušenost? jaký má dopad na krytí make-upu?

TANGLE TEEZER - tenhle hřeben je věc, kterou už nikdy nevyměním! miluju ho pro jeho funkčnost i skladnost, každopádně ten můj už je Tanglee Teezer po několika letech používání v dost dezolátním stavu a potřeboval by vyměnit. no a kdo by odolal téhle sladké barevné kombinaci?! <3

DERMACOL MAKE-UP - první položku z tohoto wishlistu si můžu odškrtnout a to právě tenhle make-up. chválí ho snad úplně každý a to včetně těch s mastnou pletí, takže to přece taky musím mít. používám ho zatím pár týdnů a dojmy jsou velmi pozitivní. jsem spokojená. o tom se každopádně časem určitě dočtete víc :)

BECCA ROZJASŇOVAČ - no jo, rozjasňovací boom se dostal už i ke mně, ačkoliv na to příliš nejsem... zatím! nejsem si úplně jistá, který odstín zvolit, silně uvažuji nad Moonstone či Champagne Pop. pokud nedojde na tuhle legendu od Becca Cosmetics, sáhnu nejspíše po Mary-Lou Manizer od The Balm.

TOO FACED ŘASENKA - lepší než sex? tohle jsou hodně silná slova, ale jsem ochotná to posoudit :D žádnou high-end řasenku jsem dodnes nevyzkoušela, takže je ten správný čas. 
HAVLÍKOVA PŘÍRODNÍ APOTÉKA - tuhle českou značku jsem si zamilovala pro jejich celkovou filozofii a moc bych si přála prozkoumat více jejich sortiment, protože se pomalu ale jistě rozšiřuje. chtěla bych si pořídit nějaký z jejich olejů a krém Krásná slečna, který je určený na problematickou a aknózní pleť. pokud máte někde poblíž prodejnu HPA, rozhodně se tam zajděte podívat, stojí to za to!

H&M BEAUTY PLEŤOVÉ MASKY - beauty oddělení v H&M je pro mě jedním velkým překvapením a vedle jejich skvělé dekorativní kosmetiky bych se ráda zaměřila i na něco z péče o pleť, konkrétně pak na pleťové masky.

LUSH - nemůžu zapomenout ani na Lush, kterému bych letos chtěla věnovat více pozornosti, protože bych své pleti, tělu i vlasům ráda dopřála produkty obsahující kvalitní suroviny. v tomto ohledu člověk v Lushi nemůže šlápnout vedle! můj nejoblíbenější pleťový peeling je právě Dark Angels. máte nějaké tipy, co zaručeně vyzkoušet?


co máte v roce 2016 na svém kosmetickém wishlistu vy?


8 komentářů :

  1. Beauty Blender mám v plánu. Mám nějaký fake, je docela dobrý, ten systém se mi líbí a vím, že originál BB by udělal větší a lepší službu. :) Tangle Teezer je klasika, miluju ho už pár let a rozjasňovač by se mi také hodil, ale asi si zatím postačím s Mary Lou. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě přijde beauty blender strááášně nehygienický. Nejvíc mi stejně vyhovuje nanášet make-up prsty, jako pořádnej prasák :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám všechno, kromě Dermacol makeupu a můžu jedině doporučit. Hlavně teda Beauty blender, je opravdu skvělý. Podle mě s ním kazdý makeuo vypadal dobře.. Krytí sice trochu sníží, ale dá se s ním docela dobře vrstvit :). Becca rozjasňovače jsou určitě skvěle všechny, já mám Champagne Pop a je prostě boží!

    OdpovědětVymazat
  4. tak tento Tangle Teezer ani neznám a rozhodně si ho také přiřadím na wishlist! :D :) tahle barevná kombinace je úžasná :) lepší by už snad byl jen zlatý :) mám doma dva a také už zažily lepší časy :-/ jinak investovat do produktů od Lush se také nějakou dobu už chystám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky plánuji svůj Tangle Teezer vyměnit za nový:-) Pro Dermacol make-up mám jen slova chvály, je prostě výborný. A beauty blender bude pravděpodobně další z mých investic, docela mně láká.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja používam tento make-up od Dermacolu už asi dva roky a lepší som doposiaľ nenašla, už ani neexperimentujem, lebo nič lepšie sa nájsť nedá. Make-up krásne kryje naozaj všetko, vydrží na pleti po celý deň, nezalieza do vrások, vyzerá na pleti prirodzene a aj odtiene má dostatočne svetlé s ružovými podtónmi, ktoré ja v drogérii nedokážem nájsť takmer u žiadnej inej značky. Vraj je dobrý aj Caviar make-up, ale ten som zatiaľ nemala tú česť vyskúšať.

    OdpovědětVymazat
  7. Dermacol makeup mám a miluju ho :). Krásnou slečnu jsem dostala od miláčka k Vánocům (měla jsem na wishlistu Ranní masku a vzal k ní ještě krém - nechci si představovat, jak popisoval mou pleť :D). Bez tangle teezeru bych nemohla žít :). Beuaty blender bude první odměna za státnice, jestli je udělám :D. Rozjasňovač je boží, taky bych brala! Mám theBalm a jsem mega spokojená, doporučuji, pokud se ti líbí pigmentované rozjasňovače a nechceš jen téměř neviditelný efekt ;).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!