MENU

středa 9. prosince 2015

week in photos #75

zdravím vás, dnes jen opravdu v rychlosti, protože zítra je čtvrtek a to znamená, že vstávám v 5 hodin ráno, celý den budu sedět ve škole a musím dokoupit ještě poslední vánoční dárky. dnes už random z posledních dní a týdnů. mějte se krásně!
 Wine Food Market a jejich pizza je osudová láska <3
můj pracovní koutek
Praho, dokážeš být kouzelná! to se musí nechat...

liberecký Restaurant Day, yum...
Vánoce klepou na dveře :)
...to znamená, že se peče jako o závod!

už vás pohltila vánoční nálada? :)


5 komentářů :

  1. Já bych strááááááášně chtěla ten kalendář! Závidím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Nanu Nana na mě čekal poslední, byl to osud! :)

      Vymazat
  2. Hned bych se zakousla do pizzy, klidně i k snídani! :D mohla bych ji jíst snad pořád :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Ozdobička v kouli se mi líííbí :) vánoční náladu už mám, včera jsem si pouštěla koledy a o víkendu už fakt musím ty dárky zabalit, nakoupený už mám totiž všechny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!