MENU

neděle 20. prosince 2015

top 10 pro rok 2015/pečující kosmetika

krásné sobotní odpoledne! vánoční prázdniny započaly, já bych si ráda užívala té bezstarostnosti a pohody, ale hned první týden v lednu mě čeká spousta zápočtů a zkoušek, takže budu muset odpočinek nějak skloubit s učením. škola je víceméně důvodem, proč poslední měsíce blog nejede na plných sto procent, doufám, že mi to odpustíte :) s blížícím se koncem roku bych ráda shrnula to nejlepší, co jsem letos z kosmetiky vyzkoušela. dnes si dáme první díl, který bude zaměřený na pečující kosmetiku (pleť + tělo) a brzy vás čeká i dekorativka. jdeme na to!
Sephora čistící bahenní pleťová maska - sortiment pečující kosmetiky Sephora je mi stále více sympatický. tahle pleťová maska bude to pravé "bahenní" pro zástupce mastné pleti, ale i pro ty, kteří touží po hloubkovém vyčištění. snažím se minimálně jednou týdne pleťovou masku do své rutiny zařadit a nejčastěji sahám právě po této. věnovala jsem ji samostatnou recenzi, můžete si ji přečíst tady.

Nuxe pleťový čistící gel - vyzkoušela jsem už nespočet čistících gelů a stále se snažím objevovat nové. řada Aroma Perfection od Nuxe se každopádně zařadila mezi ty, ke kterým se budu ráda vracet. pleť mi dala do pořádku a nevysušovala jako je to běžné u jiných čistících gelů pro mastnou pleť. tahle značka patří k těm, které bych ještě ráda více prozkoumala, je mi opravdu sympatická. zde najdete více.

Himalaya víceúčelový krém - můj malý velký objev! v recenzi na něj se dozvíte vše, co dokáže a opravdu je to pomocník do každé domácnosti. pravidelně se k němu vracím, když mám pleť v horším stavu a vždycky mi pomůže s hojením pupínků i jakýchkoliv ranek. navíc stojí neuvěřitelných 40 Kč, to musíte vyzkoušet!

Balea matující fluid - už jsem ho zmiňovala ve článku new skincare bits a má láska k němu stále přetrvává. výborně matuje, takže pod make-up je naprosto ideální a mastnější pleti přesto dodá dostatečné množství hydratace. baví mě i balení, kdy nemusíte do krému sahat, ale dávkovat pumpičkou.

ebelin čistící houbička - tahle věc je můj svatý grál, bez kterého si už čištění pleti ani nedokážu představit. stačí na ni nanést jakýkoliv čistící gel a jemně pleť masírovat. díky jemným gumovým výstupkům se postará o hloubkové vyčištění pleti, odstraní starou kůži, takže funguje i jako peeling, a podpoří prokrvení. 

bebe čistící pěna - nejsem si vůbec jistá, zda se kosmetika bebe dá sehnat i u nás, nicméně tahle čistící pěna rozhodně stojí za zmínku. vždycky jsem spotřebovala šíleně moc micelární vody a vatových tamponků, než jsem se kompletně odlíčila. teď mi stačí pleť včetně očí ve sprše očistit touhle pěnou a následně jen dočistit. navíc má obsahovat vodu z květu jasmínu a papájové mléko pro šetrnost a hydrataci, působivé.

Borotalco deodoranty - tento rok mi přinesl velký objev v oblasti ochrany proti pocení. na našem trhu se objevila značka Borotalco a já mám nového favorita. k zelené řadě Original se pravidelně vracím a předpokládám, že tomu tak bude i v budoucnu. jsou totiž finančně nejdostupnější řešení, které opravdu funguje. 

Bioderma micelární voda - někdy začátkem roku jsem si kupovala dvě 500 ml balení legendární růžové micelárky od Biodermy a ani ve snu by mě nenapadlo, že mi nakonec vydrží až do dalšího roku. pomalu ale jistě se dostávala na samý vrchol mezi všemi těmi micelárkami, které jsem vyzkoušela a už chápu, co to na ní všichni vidí :) dokonale odličuje, zklidňuje pleť, nepálí v očích a skoro neubývá! je to až neuvěřitelné a já mám jasno, po čem v budoucnu sáhnout.

Clarins olejíček na rty - jestliže si potrpíte na luxus a to nejen na pohled, tenhle olejíček musíte mít! básnila jsem o něm už v listopadových oblíbencích a jakkoliv strastiplné bylo ho sehnat, nemůžu se ho nabažit. na lesky sice vůbec nejsem, proto ho používám hlavně místo balzámu na rty než jako lesk, každopádně skvěle funguje jako obojí. popraskané a vysušené rty mi během pár aplikací dá do perfektního stavu. víc já ke štěstí už asi nepotřebuju...

Vaseline tělové mléko - mazání je bez debat činnost, kterou opravdu dost zanedbávám, nebaví mě to a můj obdiv mají všichni ti, které to baví a dělají to pravidelně. když už se do toho ale dám, sahám po tělovém mléku od Vaseline, které jsem si úplně náhodou koupila během letošní dovolené v Řecku. pokožku zhydratuje aniž by zanechalo mastný film, vsakuje se hodně rychle a velmi příjemně voní, hotová radost se mazat. už se dá sehnat i u nás, například na parfums.cz, takže mu nemám co vytknout.


a co vaše top desítka za rok 2015?
dejte mi vědět v komentářích


9 komentářů :

  1. Já bych do své TOP 10 zařadila také deodoranty Borotalco, šampon Vichy (zkrotil moji problematikou pokožku hlavy), suché šampony Batiste, Bioderma micelárku ♥, roll on na oční okolí Sephora, balzámky na rty Jazzberry cosmetics, čistící kartáček z Dermacolu, Avon černou bahenní masku, peeling Antakne od Bione a krém od kosmetičky, na jehož název si teď nemohu vzpomenou a dal mi do pucu moji problematickou, mastnou pleť ♥ :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o tom mi budeš muset říct víc! :)

      Vymazat
    2. Je to krém značky Dalton :).

      Vymazat
  2. Na houbičce od Ebelinu se určitě shodneme, já bych do topky zařadila balzám Carmex, gel na obočí od Essence, laky na vlasy od Aussie, Camouflage korektor od Catrice a Lash Sensational od Maybelline. A asi ještě micelárku od Garnieru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lash Sensational se určitě objeví v top 10 dekorativní kosmetiky a Carmex už je pro mě taková stálice. Garnier micelárka je fajn, ale Bioderma je ještě lepší :)

      Vymazat
  3. moc se mi líbí ta matující vychytávka od Baley, jsem moc spokojená s jejich čisticí pěnou :) musím do konce roku také sesmolit své favority :)

    OdpovědětVymazat
  4. achjo, všechny vypadají skvěle a já nemám ani jeden produkt vyzkoušený, ale mám už konečně micelárku od biodermy :) jen nejdřív musim dodělat tu od garnier :)

    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Nuxe je skvělý. Mám od něj i krémy a nemůžu si je vynachválit :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!