MENU

úterý 29. prosince 2015

snapshots /29.12.15/

ahoj, jak si užíváte poslední dny tohoto roku? já bych se měla učit, ale stále si užívám té pohody a (po)vánoční nálady. užijte si dnešní random fotek z instagramu a sledovat mě tam můžete pod jménem karolina_bery. mějte se krásně :)
liberecký #RestaurantDay - všude takových dobrot! / božské kolekce v C&A / no jo, selfie musí být / Ježíšek přišel o trochu dřív :)
viděli jste DIY článek s vánočními dekoracemi? / dárečky musím poctivě kupovat i pro sebe :D / letos jsem pekla i něco netradičního a to sušenky / balím, balíš, balíme...
moje chlupatý štěstíčko / dárek od toho nejlepšího <3 / sváteční procházka / přeslazená jsem až na půdu :D


6 komentářů :

  1. Krásné fotky plné vánoční atmosféry, škoda že jsou ty svátky tak strašně krátké.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ty věci z C&A vypadají hrozně krásně! :-). Taky jsem pod stromečkem našla Pandorku :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu povedené fotky a všechny ty věcičky se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, ta Pandora je úžasná :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kolekce v C&A byla fakt krásná, to se jim povedlo :) Fotky už jsem všechny viděla na insta, žejo :) Krásný nový rok, Káji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď? ještě teď si vyčítám, že jsem si nevzala i peněženku... a vlastně všechno :D Tobě také, Ani <3

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!