MENU

neděle 27. prosince 2015

sleduji, sleduješ, sledujeme vol.2

pěkný večer, svátky jsou za námi a není čas zahálet. dnes jsem měla super-produktivní den, nicméně bakalářka se sama nenapíše (bohužel...). doufám, že vy jste si Vánoce užili v rodinném kruhu a nepřejedli jste se tak jako já. dnes bych vám ráda představila další čtyřku blogu, které mě v poslední době baví.
popravdě moc "nehtových" blogů nesleduji, ale v případě Evičky musím udělat výjimku. její nail art není kýčovitý a nevkusný, ba naopak plný inspirace a tiše jí závidím její zručnost zkombinovanou s talentem. kromě nehtů se věnuje i dalším odvětvím kosmetiky a čas od času zabruslí i na módní led.
vždy, když narazím na "nový" a zároveň kvalitní blog, mám z toho šílenou radost, protože můžu sledovat jak se vyvíjí. blog Plastic Lipstick mě okouzlil nejen kvůli nádherné mopsí princezně Mie, ale také pro Šárčin výborný styl. věřím, že ji čeká ještě spousta nových čtenářů a blogerských úspěchů.
Adriana je v mých očích ztělesněním něžné múzy se skvělým stylem. v jejích článcích na vás dýchne její osobitost, přečtěte si například o jejím pobytu ve Vídni a věřím, že vás nudit nebude. obzvláště pokud milujete interiéry! a nepovídejte mi, že vám také nepřipomíná nádhernou Katherine Heigl.
díky bohu, že jsem žena... jak příhodný název! :) Barčin blog je bezchybným dívčím koutkem, který potěší každou milovnici nákupů, módy, kosmetiky nebo cestování. na takovou kočku je radost se dívat.


znáte tyhle blogerky?
a jaké jsou vaše nové "objevy"?


5 komentářů :

  1. Barču sleduju...a moc ráda, Adri znám z Insta a vlastně jsem vůbec nevěděla že má blog

    OdpovědětVymazat
  2. Kájo, mockrát děkuji za zmínění! Když jsem se dostala zase chvíli ke čtení článků svých oblíbených bloggerek, netušila jsem, že se někdy v nějakém také objevím :)
    zároveň děkuji za upozornění na zbylé bloggerky, mám zase koho sledovat :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš vůbec zač, Baru! zmínku si rozhodně zasloužíš :)

      Vymazat
  3. jééj, ďakujem za zmienku veľmi, veľmi, veľmi si ma potešila!!!:), teším sa ako malá!!!:)) a ďakujem za tipy na ďalšie sympatické blogy!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, tys mi udělala obrovskou radost! Jsem úplně dojatá :) Každopádně já cíleně vyhledávám takové ty "menší" blogy, které nejsou tak prolezlé reklamou, takže díky za typy na další blogerky, určitě se podívám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!