úterý 1. prosince 2015

oblíbenci listopad/2015

přeji vám krásný první prosincový den! začal nám poslední měsíc tohoto roku a vsadím se, že uteče nejrychleji ze všech :) co nevidět tu máme Vánoce, takže já hodlám dokoupit poslední dárky, zabalit a užít si svátky bez shonu či stresu. 
CLARINS OLEJÍČEK NA RTY - jestli jsem se zpočátku zdráhala té investice, teď jí rozhodně nelituju. Clarins Instant Lip Comfort Oil je prostě zázrak. díky němu dám rozpraskané a vysušené rty zase do kodnice. používám ho spíše na doma, protože ho střežím jako poklad, ale pokud milujeme lesky na rty, tenhle tomu pojmu dodá nové rozměry. med nemusím, takže jsem se pídila hlavně po jeho malinové variantě, která byla neustále vyprodaná, a nakonec miluju ten pocit, kdy ho na rty roztírám tím nejhebčím aplikátorem na světe. to je prostě láska!

CATRICE KOREKTOR - ačkoliv se Camouflage korektor (ten v kalíšku) objevil v kosmetických jednorázovkách a fakt mi nesedl, tenhle mě naopak velmi mile překvapil. potěší i bledulky, protože odstín 010 je i na mě teď ještě moc světlý. výborně kryje (tmavé kruhy pod očima a zvládne i pupínky), skvěle se do pleti zapracovává a má být dokonce vodě odolný. 

C&A OBAL NA TELEFON - u vánoční dárkové kolekce v mém oblíbeném C&A jsem se málem rozpustila blahem. mají nádherné designové kousky a to od psaníček, peněženek, přívěsků na klíče, obalů na telefon a spousty, spousty dalšího. fakt jsem se musela držet, abych si neodnesla ještě něco dalšího, protože dárky bych měla primárně kupovat ostatním, ne sobě, že jo... vůbec bych se ale nezlobila, kdybych pod stromečkem našla ještě peněženku <3

H&M BEAUTY - dopředu musím říct, že je fakt nefér, že nové kosmetické oddělení je dostupné jen v Praze. tudíž když jsem před pár týdny vyrazila za kamarádkou do našeho hlavního města, H&M jsem vzala útokem. překvapilo mě, jak obsáhlý jejich nový sortiment je a to, co jsem si koupila, uvidíte v dalších nákupech. zatím jen samé pozitivní dojmy :)

VYHNÁNÍ GERTY SCHNIRCH - tuhle knihu od Kateřiny Tučkové jsem začala číst do školy na předmět, ve kterém se zabýváme Němci v období po druhé světové válce a rozhodně to není nějaké pozitivní čtení. pojednává o nelehkém osudu Gerty Schnirch, která byla společně s dalšími brněnskými Němci "odsunuta" a  na vlastní kůži zažila "pochod smrti" i přesto, že se nikdy za Němku nepovažovala. nejprve jsem se do knihy nemohla začíst, teď ji doslova hltám. více vám o ní napíšu v knižním okénku, které se tu co nevidět objeví.


do komentářů mi napište, co jste si během listopadu oblíbili vy!


8 komentářů:

  1. Clarins olejíček mám v plánu. Jinak děkuji za zveřejnění toho obalu na mobil, asi mám další dárek pro mamku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :) Věřím, že se jí bude moc líbit!

      Vymazat
  2. Korektor od Catrice bych si taky chtěla koupit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě asi zaujal ten olejíček, všemu olejovému fandím! :) a co se týče značky Catrice, už jsem se sama přesvědčila, že je jedničkou na krytí nedokonalostí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Catrice mám tuhý korektor a som s ním nadmieru spokojná:)

    Christmas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mé pleti bohužel vůbec nesedl :/

      Vymazat
  5. Ten obal na mobil vypadá fakt dobře, asi se po něm v C&A zítra mrknu, můj se už trochu loupe a tento vypadá, že by na mého Blackberryho sedl :) Jinak já jsem nejvíc spokojená s tuhým Camouflagem, teď dopotřebovávám korektor od Rimmelu Match Perfection (je snad bezedný), a pak se na mě směje z poličky Fit Me od Myabelline, tak jsem na něj zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě mrzí, že jsem si k němu nevzala rovnou i tu peněženku! :( :D Fit Me korektor je dobrý, ten mám také vyzkoušený :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!