MENU

středa 23. prosince 2015

new in #67 and merry christmas!

zdravím vás, dnešní článek je prozatím posledním před Vánoci a tímto bych vám tedy chtěla prožít krásné a pohodové prožití svátků. nebuďte smutní, že pod stromečkem nenajdete to, co jste si přáli, protože o tom Vánoce nejsou - buďte vděčni za věci, které považuje za samozřejmost jako je rodina, zdraví či přátelé. teď už si užijte předvánoční new-in :)
tohle duo miniaturek od Too Faced jsem sháněla po celé Praze a několik pracovníků Sephory mě mohlo považovat za nejotravnějšího zákazmíka ever! :D chtěla jsem sice duo s bronzerem a řasenkou, to bohužel nebylo už nikde k sehnání. jsou to ty nejroztomilejší produkty, jaké jsem kdy viděla. v Douglasu jsem si všimla laků La Laque od Bourjois, které mám v hledáčku už pěkně dlouho, takže jsem si udělala radost a (prozatím) jsem si pořídila jeden odstín a to číslo 7 Lycheers. v Tetě na mě čekalo překvapení v podobě stojanu s kosmetikou Freedom, kde mě zaujaly především paletky. nechala jsem se zlákat a domů jsem si odnesla variantu Stunning Smokes, její barevné složení je přesně něco pro mě, tak jsem zvědavá, jak obstojí. můj milovaný parfém La Vie Est Belle od Lancome jsem sehnala za úžasnou cenu v tomto praktickém balení, je to takový vánoční dáreček ode mě pro mě :)
řadu Manuka Tree od značky Ziaja jsem si pořídila na základě mnoha pozitivních recenzí, protože hledám něco, co by mi pomohlo proti akné. po vysazení hormonální antikoncepce mám pleť stále v horším stavu a nic nepomáhá! SOS - máte někdo nějaký zaručený produkt? 
překvapením a zároveň objevem roku je pro mě kosmetika H&M. po dloooouhém rozhodování jsem nakonec sáhla po tvářence v odstínu Deep Brown, což je perfektní konturovací pudr, protože má skvělou texturu a saténovo-matný finish. druhá položka je tužka na oči, odstín Copper Bullion a tu jsem si pořídila na Lindin popud. na oku místo klasické černé linky vypadá dokonale! na wishlistu pořád mám Velvet Lip Cream v odstínu Screen Siren, který je neustále beznadějně vyprodaný :(


šťastné a veselé!
dejte mi vědět, zda jste vyzkoušeli něco z H&M Beauty řady.


8 komentářů :

  1. moc by se mi líbily ty miniaturky od Too Faced a určitě i duo s tvářenkou je parádní :) přeji krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty miniaturky od Too faced jsou dokonalý ♥, moc jsem je chtěla, ale bohužel jsem neměla cestu do Prahy :(..HM beauty mě fakt láká, musím si tam něco pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Samé hezké novinky :) Nejvíc by mi udělala radost od TooFaced
    a pěkný květináš máš

    Krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě taky krásné vánoční chvilky, Karoli :) Pěkně jsi pokoupila, to duo od Too Faced vypadá važně skvěle!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kosmetika Ziaja mě zajímá. Mám poslední dobou taky hodně zhoršenou pleť a navíc vůbec nevím z čeho. Zkouším teď konopnou mast na celou pleť, sem tam masku z Lush Mask of Magnaminty a lokálně tea tree olejíček, zatím bohužel bez výsledku. Pokud ti Ziaja pomůže, kupuju ihned taky, protože už jsem dost zoufalá :/.

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. časem o téhle řadě napíšu samostatný článek, ale už teď to vypadá docela slibně :)

      Vymazat
  6. Too Faced sada je boží, škoda, že jsem ji nesehnala. HM kosmetiku taky potřebuju nutně vyzkoušet, když všude slyším chválu. Líbí se mi jejich rtěnky a tvářenky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za komentáře, holky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!