pátek 4. prosince 2015

best dressed november/15

krásný páteční večer! pomalu ale jistě na mé doléhá vánoční nálada, zítra možná dojde na pečení cukroví a minimálně bych měla začít balit vánoční dárky. dnešní best dressed se ponesou ve znamení Jennifer Lawrence (kterou miluju!) a samozřejmě Hunger Games, které měly minulý měsíc premiéru. jako blondýnka se mi líbí mnohem víc, co vám? a byli jste na posledním díle Hladových her?
Rosie Huntington Whiteley at 2015 British Fashion Awards in London
24/11/15
Ashley Benson at 2015 Baby2Baby Gala in Culver City
15/11/15
Jennifer Lawrence at the Hunger Games: Mockingjay - Part 2 Photocall in Paris
09/11/15
Jennifer Lawrence at the premiere of Hunger Games: Mockingjay - Part 2 in Paris
09/11/15
Jennifer Lawrence at the World Premiere of Hunger Games: Mockingjay - Part 2 in Berlin
04/11/15
Jennifer Lawrence at the premiere of Hunger Games: Mockingjay - Part 2 in New York
18/11/15
Jennifer Lawrence at the premiere of Hunger Games: Mockingjay - Part 2 in Los Angeles
16/11/15


3 komentářů:

  1. Jennifer jede :)) Všechny šaty nádherné, nejlepší jsou ale ty poslední - aspoň za mě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rosie! <3 Jennifer jsem nikdy nepřišla na chuť, je mi strašně nesympatická...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? to mě nikdy nenapadlo :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!