MENU

úterý 8. prosince 2015

empties 11/15

přeji krásné dopoledne! po dlouhé době jsem zase (na chvíli) v pohodě tělem i duchem, tudíž je ten nejlepší čas na nový článek. za listopad jsem toho vypotřebovala opravdu požehnaně, takže to dnes bude asi dlouhé :)
Aussie šampon + kondicionér - s vlasovými produkty od Aussie už zkušenost mám, takže například s hloubkovým kondicionérem 3 Minute Miracle to je spíše už taková sázka na jistotu. šampon Miracle Moisture jsem zkoušela poprvé, protože je hlavně na suché vlasy a ty já rozhodně nemám. s vlasy mi ale žádnou paseku neudělá i když je mám mastné, naopak si myslím, že jednou za čas jim trocha té výživy navíc neuškodí. pro jejich cestovní velikost jsem je používala především, když jsem chodila do plavecké haly, tam dostávají vlasy kvůli chloru pořádně zabrat.
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? ANO, mohu je doporučit i vám

Yves Rocher nepěnivý šampon - překvapením měsícem pro mě byl tenhle nepěnivý šampon od Yves Rocher. četla jsem na něj mnoho recenzí, jedny byly pozitivní, ty další negativní. bála jsem se, zda mi na vlasech nenadělá více škody než užitku, ale naopak jsem si ho velmi oblíbila. ačkoliv téměř vůbec nepění a funguje spíše jako balzám, nemusíte se bát, že by vlasy neumyl. jsou po jeho použití téměř jako nové, jemné avšak plné objemu a dokonce mám pocit, že mnohem méně elektrizují.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, velmi mile mě překvapil

Borotalco sprejový deodorant - v listopadu jste mohli zaznamenat velkou recenzi na produkty značky Borotalco. deodorant ve spreji z řady Invisible se zařadil mezi mé favority a jsem s ním natolik spokojená, že se k němu budu ráda vracet, protože opravdu funguje. malé mínus u mě má za rychlou spotřebu.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, určitě to mám v plánu

Balea gel na holení - všechny vůně parfemovaných gelů na holení jsem vyzkoušela, proto jsem tentokrát sáhla po té "nejobyčejnější" pro citlivou pleť, která má obsahovat aloe vera a avokádový olej. opět se s ní holí skvěle jako s ostatními pěnami, ale pokožka mi přijde méně vysušená na rozdíl od použití parfemovaných pěn/gelů. to připisuji právě avokádovému oleji a dávám palec nahoru!
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? jiné gely na holení už ani nekupuji, tím pádem ANO

Giorgio Armani Sí parfém - tuhle omamnou vůni jsem dostala minulé Vánoce a i když ji nevýslovně miluji, jsem velmi zklamaná její výdrží. o tom už jsem psala i ve článku o mých oblíbených parfémech. když ji ráno použiji, odpoledne ji necítím na kůži ani na látce a to mě u tak drahého parfému vážně mrzí.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? bohužel NE

Beauties Factory čistič na štětce - tenhle čistič jsem kupovala na ebay a už to bude nějaký ten pátek. to každopádně nic nemění na faktu, že je úplně na prd. štětce pořádně nezbaví nečistot, musí se mýt na několik etap, tudíž ho musíte použít šíleně moc a opravdu dlouho se vymývá. raději sáhnu po svém oblíbenci od ebelin a štětce budu mít vyčištěné raz, dva.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? NE, stojí za nic...

Montagne Jennesse pleťová maska - čokoládová pleťová maska? kdo z vás by odolal, přiznejte se. navíc je speciálně pro smíšenou/mastnou pleť, takže pro mě jako dělaná. náhodou jsem na ni narazila v Rossmanu a měla bych si udělat pořádné zásoby, jelikož je skvělá. pleť si (doslova) smlsne, je krásně vyčištěná a viditelně stahuje póry. pozor, nesmí se jíst! :D
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? ANO a to hned!

Hilfiger Woman Pear Blossom vzorek parfému - obvykle vzorky vůní do empties nezařazuji, tady ale musím udělat výjimku. tahle svěží květinová vůně s tóny hrušky mi naprosto učarovala. jako bych těch vůní na wishlistu měla málo...
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, musím


vyzkoušeli jste některý z těchto produktů?
dejte mi vědět v komentářích, jaká je vaše zkušenost!


7 komentářů :

  1. Já jsem měla přesně taky tyto produkty od Aussie a byla jsem spokojená, hlavně se šamponem, po kterém mi vydržely vlasy hezké fakt dlouho. Kondicionér mi přišel jako každý jiný, vlasy nezatěžoval a šly po něm hezky učesat

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem šampon a kondicionér od Aussie ze začátku mi dělaly moc krásné vlasy a byla jsem z nich nadšená, ale pak si vlasy zvykly a už mi přišli jako normální produkty za 50,-. Gel na holení jsem měla kdysi dávno a přišel mi, že mě právě nějak moc vysušoval, po čase jsem si koupila borůvkový a ten byl lepší, teď mám od Gillette a ten mi vyhovuje asi nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle efekt znám a také se mi to už stalo :( proto produkty na vlasy i pleť dost často měním.

      Vymazat
  3. zaujal mě šampon od Yves Rocher, moc do jejich obchůdku nezavítám, abych řekla pravdu (radši vymetám klasické drogérky), ale až se jednou zbavím všech těchto neřestí, ráda bych investovala do jejich kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sí parfém mám a naopak je to vůně, která na mě strašně dlouho vydrží, asi největší výdrž kterou jsem u parfému měla a to jsem jich měla docela dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda :) na každém asi parfémy "drží" jinak, mě to asi nebylo souzeno :( :D

      Vymazat
  5. Ten holící gel od Balea si taky kupuji pořád dokola, teď mám nějaký ten "voňavý", ale stejně mám nejraději tenhle :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!