sobota 12. prosince 2015

DIY christmas deco

ahoj, pokud nepatříte mezi "vánoční blázny", kteří dekorují už od půli listopadu, teď už je ten nejvyšší čas alespoň trochu navodit tu kouzelnou atmosféru Vánoc. mám pro vás dva tipy na výzdobu, kterou zvládnete sami, tak se do toho pusťme!

skořicová svíčka
opravdu jednoduché, ale přesto krásné, co říkáte? díky skořici bude svíčka krásně vonět a věřím, že udělá radost i jako vlastnoručně vyrobený dárek.

co budeme potřebovat?
- celou skořici
- svíčku
- vteřinové lepidlo
- jutový provázek

celou skořici seženete například v zahradnictví, já pořídila plnou krabičku (vystačí na 2 až 3 svíčky) za 59 Kč, takže nic drahého. potřebujete co nejrovnější kusy, aby se vteřinovým lepidlem daly co nejlépe připevnit po obvodu svíčky.
vyberte kvalitní vteřinové lepidlo, aby na svíčce dobře drželo a pracujte jemně, mně se hned několikrát povedlo, že jsem skořici ulomila a lepila ji na vícekrát. nakonec stačí převázat jutovým provázkem pro zpevnění a máme hotovo.

vánoční obrázek
ráda se kromě klasických fotek v rámečcích obklopuji různými motivačními hesly nebo obrázky. a proč si nezarámovat i něco s vánoční tématikou? stačí trochu zapátrat na Pinterestu (ale pozor ať tam nestrávíte celý večer!), vytisknout si vybraný obrázek a originální dekorace je na světe.

co budeme potřebovat?
- foto rámeček
- fotku/obrázek

tady snad už ani není nutný postup :) fantazii se meze nekladou!


co vy a vánoční výzdoba?
kupujete nebo vyrábíte?


3 komentářů:

  1. Rámeček se mi hodně líbí a tohle DIY na svíčku znám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelá inšpirácia! Veľmi sa mi páči nápad škoricovej sviečky :)
    Ja milujem obdobie blížiacich sa Vianoc a celú tu atmosféru.

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýšlela jsem, že si toto také vytvořím, alen a podzim jsem to dělala s hvězdičkami, takže se mi do toho moc nechtělo, tak třeba příští rok :)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!