středa 4. listopadu 2015

oblíbenci říjen/2015

ahoj! máme tady předposlední měsíc roku, venku nádherné babí léto a všude už straší s Vánocemi. s malým zpožděním jsem tu dnes s mými oblíbenci za říjen a kromě kosmetiky tu tentokrát je i něco pro milovníky svíček a jeden praktický tip.
L'OREAL MAKE-UP - přes léto jsem se make-upům celkově dost vyhýbala, protože jsem pleť nechtěla zbytečně zatěžovat, tak jsem raději sáhla pouze po korektoru. teď jsem znovu vytáhla můj oblíbený Infallible 24H-Matte a zamilovávám se do něj zas a znovu. odstínově mi výborně sedí a odstín číslo 10 klidně doporučím i bledulkám. krytí je střední, ale rozhodně se dá navrstvit, pokud chcete dosáhnout vyššího krytí, a dělá krásný sametově-matný finish, což ocení hlavně ty s mastnější pletí. v brzké době bych na něj ráda sepsala samostatnou recenzi.

MAYBELLINE OČNÍ STÍNY - co se líčení týče, podzim pro mě znamená rty ve vínových tónech a na očích zlatá, měděná nebo bronzová. Color Tattoo v odstínu Metallic Pomergranate je kombinací vínové a měděné se zlatými třpytkami, prostě a jednoduše podzim v kalíšku. více jsem o nich psala už v recenzi tady, tak se tou nádherou také pokochejte.

YANKEE CANDLE SVÍČKA - pálení svíček/vosků je můj každoroční podzimní rituál a co si budeme povídat, Yankee Candle to se svíčkami umí. Cranberry Ice jsem dostala jakožto svou první svíčku ve skle a je to příjemně nasládlá a lehce štiplavá ovocná vůně. doposud jsem pálila jen vosky, které mají také skvělou intenzitu, tuhle však v pokoji cítím i druhý den.

AVON TOALETNÍ VODA - Blushing Raspberry patří mezi ty sladší vůně a pokaždé mi dokáže propůjčit pocit ženskosti. moc velkou výdrž nemá, proto ji nosím v kabelce a pravidelně ji během dne aplikuji, pokaždé se na to těším jako malá holka! :) řada Scent Essence nabízí i mnoho další variant a ráda bych vyzkoušela například Vibrant Fruity nebo Blooming Lotus.

HARPER'S BAZAAR PLÁTĚNÁ TAŠKA - poslední vydání časopisu Harper's Bazeer skrývalo úžasný dárek a to praktickou plátěnou tašku s "pusinkovým" potiskem. složená v kabelce nezabere téměř žádné místo a zachrání mě v okamžicích, kdy budu potřebovat tašku na nákup. s igelitkami člověk příliš parády neudělá a zároveň tím prospějete i životními prostředí. tenhle dárek se opravdu povedl.


podělte se se mnou v komentářích o to, co jste si během října zamilovali vy!


4 komentářů:

  1. Těším se na recenzi na make-up. :) Už o něm delší dobu přemýšlím, tak sbírám názory. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten makeup chci vyzkoušet, prý je fakt dobrý :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. ani mi nehovor o Vianociach, ja som pred včerom v posteli rozmýšľala, či už nemeškám s vianočným pečením, tak ma zblbli tie reklamy v telke:DD...a čo som si obľúbila za posledný mesiac? asi rúž Pupa č 402:) a Dračiu krv:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!