MENU

sobota 21. listopadu 2015

new in #66

pěkný sobotní večer! během posledního měsíce se mi tu opět nakupilo obrovské množství kosmetiky, protože mnoho značek přišlo s novými produkty nebo s podzimními kolekcemi a ty musím samozřejmě hned vyzkoušet... každopádně se na to hned vrhneme, dnes to bude hodně dlouhé.
na novinky z arzenálu značky Balea jsem se třásla nadšením! mezi nimi hlavně pleťový čistící olej, micelární voda, sérum pro růst a objem řas (na to jsem obzvlášť zvědavá!) a nová vůně holící pěny s mandarinkou a mandlemi. ze stálého sortimentu pak ještě olejový peeling se solí z mrtvého moře. ten už používám a je skvělý.
marně se sháním po novém peelingu, který by splnil mé tužby a Alverde peeling s meruňkou a měsíčkem to bohužel není. sice opravdu nádherně voní, ale má tak malé abrazivní částečky, že dostatečně nefunguje. zato čistící pěna značky bebe Melt Away, kterou jsem si koupila v Německu, je perfektní a ráda po něm sahám na takové to prvotní odlíčení ve sprše. za účast v dotazníku Biodermy mi domů přišla miniaturka jejich Sébium micelární vody. už je to nějaký ten pátek, co jsem ji naposledy používala, takže ji ráda znovu vyzkouším. čokoládovou masku na obličej 7th Heaven pro smíšenou/mastnou pleť jsem v Rossmannu nemohla nechat - to bude vážně potěšení! :)
čistič na štětce ebelin je mým velkým oblíbencem, takže jsem pouze doplnila zásobu. mandlový sprchový krém značky Weleda mám šanci vyzkoušet díky DM skautovi a už teď jsem unešená tou fantastickou vůní. heřmánková květová voda Nobilis Tilia a vzorky minerálního make-upu od Lily Lolo byly v mé objednávce z biooo.cz. zajímá mě, zdali také propadnu minerálním make-upům, ale o tom vám určitě dám brzy vědět. další položkou jsou linky ve fixe Studio Lash od miss sporty a na ty mě nalákala MsBajuskaaa. až na ten šílený zápach se mi zatím nezdají vůbec špatné. 
samozřejmě tu nemůže chybět vánoční limitka Yves Rocher, která mě oslovila mnohem více než ta loňská. pokud se nepletu, jablko bylo i v jednom z předchozích let a tu vůni jsem milovala. vám doporučuji si ji jít alespoň očichat - zamilujete si ji stejně jako já. pořídila jsem tedy sprchový gel a také toaletku, jelikož pomalu dodělávám svůj parfémový arzenál a Vánoce jsou daleko :D k nákupu jsem ještě přihodila výborně vyživující krém na ruce, jehož složení je z 98% čistě přírodního původu.


co jste si v poslední době pořídili vy?
necháváte se zlákat novinkami kosmetických značek nebo vás nechávají chladnými?


8 komentářů :

  1. Při nejbližší zastávce v DM si chci koupit určitě čistící olej a přemýšlím i o micelárce, ale zas nechci vyhodit stovku do vzduchu :/. Jsem rozmazlená mou růžovou Biodermou ♥. Čistič na štětce je i mým velkým pomocníkem :). Limitka Yves Rocher vypadá skvěle, asi se po ní podívám :). Pěkné nákupy ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také na růžovou Biodermu nedám dopustit, ale vyzkoušet se musí všechno ;) třeba překvapí, uvidíme!

      Vymazat
  2. Pěkné nákupy, po tom všem od Balei z první fotky už jsem pokukovala, ale mám doma takovou zásobu kosmetiky, že prostě nesmím kupovat nic nového, minimálně do Vánoc ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to si také pokaždé říkám a dopadá to takhle :D

      Vymazat
  3. Parádní nákupy, jsem zvědavá, co budeš říkat na tu micelárku od Baley, jestli dokáže pěkně odlíčit i oči a neštípe :)

    OdpovědětVymazat
  4. čistič na štětce od Ebelin potřebuju, už dlouho říkám, že ho koupím a furt nic! :D už mě nebaví zdlouhavě mít štětce :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Na novou micelárku od Dm se také chystám a jsem zvědavá, jak u tebe nové sérum dopadne :) A mandlová řada od Weledy je nejvíc a z nové vánoční kolekce od YR jsem úplně nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně se povedla, ta vůně je nádherná :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!