sobota 28. listopadu 2015

námořnická trojka

ahoj! poctivě sleduji Slavíka a těším se, až uvidím holky z blogové scény :) také se díváte? chystám pro vás hned několik článků s vánoční tématikou, ale než se k nim dostaneme, Vánoce na chvíli ještě odsuneme a dáme si pořádnou dávku barev.
letní limitka Nauti Girl v námořnickém duchu pro mě byla přímo láska na první pohled! nevím, zda byla k dostání v našich drogériích, já jsem ji úplnou náhodou našla v kosmetickém oddělení v Globusu. barvy byly dohromady čtyři, chybí mi tu ještě pudrový odstín 04 Crew First! a hodně mě mrzí, že jsem si nakonec nevzala i ten. teď už se ale jednotlivě zaměříme na každého z těchto krasavců.
01 Ahoy, Boy! je úžasná námořnická modrá, která dokonale kryje už v jedné vrstvě. má hodně krémovou konzistenci a je přímo  radost s ním lakovat. tohle je můj favorit a rozhodně se skvěle bude hodit i na přicházející zimu a sváteční období.
02 Oh Captain, My Captain mi připomíná mořskou hladinu někde v Karibiku. tady už je krytí o trochu horší, pro sytou barvu budou potřeba alespoň dvě vrstvy. ačkoliv jsem myslela, že právě tohle bude moje topka (ta barva je totiž božííí!), musím ho dát až na poslední místo.
největší šťávu má bez pochyby 03 Miss Navy s kapkou červené, oranžové i růžové. krytí v jedné vrstvě opět není nejlepší, nicméně mu to pro jeho krásu dokážu odpustit. je to neonka, která se bude skvěle hodit na léto k opálené pokožce. 

barevně mi tahle limitka učarovala, avšak trochu čar a kouzel by bylo potřeba u výdrže. po dni v "akci" už jeví známky opotřebení - nic moc! na druhé straně u mě mají pochvalu za velmi rychlé schnutí, což je vždycky bod k dobru. z fotek si mimo jiné můžete všimnout, že usychají do vysokého lesku a vypadají skoro jako gelové laky, palec nahoru.


jak se vám líbí?
co vy a laky essence?


5 komentářů:

  1. mám moc ráda nude kolekce od Essence :) ta tmavě modrá opravdu je sváteční :) k tomu tmavě modrý kabátek a nějaký hezký červený doplněk a bude to jak z módního časopisu :) ale ty zbylé barvy mi přijdou spíš letní :-/
    http://thankgodiamwoman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. kdybys toužila po tom světlém tak v Rossmannu v Nise jich mají ještě dost ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten tmavě modrý se mi moc líbí :). Já teda laky od Essence nekupuji, nikdy mi moc dlouho nevydržely, bohužel :(. Což je škoda, protože odstíny mají moc hezké. Ale ted jsem příjemně překvapená kvalitou laků Sally Hansen, vydrží opravdu hoodně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  4. Tmavě modrý se mi zalíbil nejvíce :) Já bych si teď ráda pořídila nějaký odstín z nové vánoční limitky Essence

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!