pátek 13. listopadu 2015

empties 10/15

zdravím vás! čas nejspíš pracuje proti mě, ale dnes už vám jako každý měsíc ukáži produkty spotřebované na říjen. tak se na to hned vrhneme :)
Lavosept dezinfekce - někteří by dezinfekci možná nezařadili mezi kosmetické produkty, ale já ji používám nejen na vyčištění ranek, ale například i na čištění štětců nebo dezinfekci kosmetiky. zmiňovala jsem ji už před nějakou dobou ve článku o pomocnících z lékárny. mimo jiné také skvěle funguje na zarůstající chloupky. balení obsahuje rozprašovač, takže se s ní výborně pracuje a k sehnání by měla být v lékárnách či na internetu.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? ANO, co nejdříve si chci pořídit novou

Rexona antiperspirant - Rexona patří k mým nejoblíbenějším značkám, co se týče antiperspirantů/deodorantů z našich drogérií týče. mají obrovské množství vůní a shower clean, která je svěží a "čistá", je určitě jedna z favoritek. cítím se s nimi dokonale chráněná a slib, že mě ochrání, rozhodně mohu potvrdit.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? doma už mám nový, takže ANO

Havlíkova přírodní apotéka šampon - filosofie a produkty značky Havlíkova přírodní apotéka jsou mi velmi sympatické a jeden z prvních produktů, které jsem vyzkoušela, je Bio Havlíkův šampon 13 rostlin. ten má vlasy šetrně mýt a zároveň stimulovat jejich růst. jak už tomu název napovídá, obsahuje účinné složky ze 13 bylin mezi nimiž najdete například kopřivu, levanduli (po které voní) či chmel. jeho používání pro mě bylo něčím novým, protože opravdu málo pění a na to nejsem zvyklá. tím nechci říct, že by mi nevyhovoval, nicméně by vlasy potřebovaly další používání, aby se projevily výsledky a zbavily se chemických látek, které se v nich usazují.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, chtěla bych ho vyzkoušet z dlouhodobějšího hlediska

Manufaktura šampon + vlasový balzám - neměla jsem ponětí, že Manufaktura má produkty vlasové péče a byla jsem nadšená, když jsem jako dárek dostala tuhle dvojku z řady "Mrtvé moře". no... každopádně příběh, který se pojí s tímto šamponem mě pokaždé dokáže vytočit. použila jsem z něho totiž maximálně třetinu, protože zbytek se mi povedlo vylít do sprchového kouta. když jsem si toho všimla, bylo už samozřejmě pozdě. moc vám o něm tedy nepovím a možná mě to ani tolik nemrzí. prostě a jednoduše mě šampon absolutně neoslovil, jeho vůně byla zvláštní, těžko popsatelná a balzám taktéž nezabodoval, vyrovnal by se mu kdejaký kondicionér.
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? NE

The Body Shop tělové máslo (vzorek) - kdysi dávno jsem jako pozornost k nákupu dostala vzoreček tělového másla z arganové řady. pokud se nepletu, tak se tato řada objevila v jejich sortimentu minulý rok. máslo bylo opravdu pořádně nutné a výživné, takže se pomaleji vsakuje. například na suchou kůži na loktech nebo rukách je tohle paráda, ale na jinde na těle bych ho asi nesnesla. věřím, že pro ty se suchou pletí tohle bude skvělá volba.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? nejspíš NE


mátě některý z těchto produktů také vyzkoušený?
a jaké jsou vaše oblíbené deodoranty/antiperspiranty?


2 komentářů:

  1. šampon z Manufaktury jsem také vyzkoušela a jak vtipně píšeš, uzávěr a samotná aplikace není řešena nejlépe :) každopádně jsem ho vypotřebovala celý, ale střídala s jiným šamponem. po jeho použití byly vlasy vždy hrubé a šli špatně rozčesat.
    Romča

    OdpovědětVymazat
  2. Káji, Rexona také patří mezi mé stálice, co se týče deodorantů a antiperspirantů (ty preferuji). Vím, že se na ni mohu spolehnout :) Jinak mě zaujala ta dezinfekce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!