úterý 24. listopadu 2015

christmas wishes

pěkný večer, do Vánoc zbývá přesně měsíc! to je ten nejvyšší čas sepsat wishlist Ježíškovi, aby nasbíral nějakou tu inspiraci :) 
#1 notebook - nejhodnotnější položkou je rozhodně notebook, protože ten můj už pomalu ale jistě dosluhuje. zatím nemám jasno ohledně značky, chtěla bych zůstat u mé milované Toshiby, nicméně ta momentálně nemá žádné novější modely. chtěla bych se držet bílého designu, protože se mi u elektroniky líbí. máte nějaký tip na kvalitní notebook za rozumné peníze?

#2 parfém Daisy Sorbet by Marc Jacobs - u nás už je téměř tradice, že na Vánoce se podarováváme parfémy. pod stromečkem už určitě najdu mou osudovou favoritku La Vie Est Belle, ale pokud ušetřím ještě nějaké peníze, ráda bych si pořídila Daisy Sorbet od Marca Jacobse. spíše sladší vůně, tudíž přesně můj styl.

#3 kabát - peripetie s objevením toho osudového kabátu se táhnou už roky... tento víkend jsem objevila adepta, který by se o tohle místo mohl eventuálně ucházet. v Mangu, téměř za tři tisíce. to se mi do rozpočtu zrovna moc nehodí.

#4 kurz pečení makronek - stále se mi nepodařilo proniknout do tajů přípravy makronek, toho nejúžasnějšího pokrmu na světě. jejich výroba je samým vrcholem cukrářského umu a přála bych si někdy vykouzlit je takové, aby makronky alespoň přípomínaly :D

#5 kniha Dívka ve vlaku - pod vánočním stromečkem u nás nesmí chybět ani knihy. tentokrát mě oslovil právě tento román, který stoupá na žebříčcích oblíbenosti a je označován na letošní "Zmizelou". vsadím se, že po přečtení anotace si ji také poběžíte koupit!

#6 laky na nehty La Laque od Bourjois - tuhle novinku od Bourjois jsem vyhlížela celé měsíce! mají úžasný design, nádhernou paletu barev a konečně jsem je objevila i u nás v Douglasu. doma už mám jeden odstín a vůbec bych se nezlobila, kdybych na Vánoce našla mezi dárečky další.


píšete ještě "Ježíškovi"?
a co patří mezi vaše vánoční přání? :)



5 komentářů:

  1. Ty laky vypadají báječně! :) Já si letos nepřeji nic, co potřebuji si koupím sama, snažím se být trošku nezávislá.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na Vánoce chci taky zimní kabát :)

    OdpovědětVymazat
  3. letos Ježíškovi psát nebudu, tak nějak mám teď vše, co potřebuji :)
    i když parfém od Marca Jacobse bych rozhodně obrečela radostí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ach Daisy, úžasná Daisy, na tu jsem úplně zapomněla, musím si ji také přidat na svůj seznam dárků :)) A makronky, achh :) Taky jsem zvažovala kurz pečení, protože se mi prozatím dosud nepovedly, ale pak jsem i řekla, že je to i tím, že nemám na to i silikonovou podložku. Tak si jí pořídím a k tomu ještě teploměr, protože jsem našla francouzský recept, dle kterého je nutné hlídat teplotu, tak doufám, že teď už to fakt dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Vánoce bych si taky přála parfém, ale zatím tápu a hledám jaký :-). Podobný kabát (a taky s cca 50% podílem vlny) mají v H&M (mám ho rovnou ve dvou barvách) a o nějakou tu tisícovku levnější ;-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!