středa 18. listopadu 2015

Borotalco deodoranty

ahoj! dnes jsem měla pořádně napilno a podařilo se mi mimo jiné konečně nějak smysluplně uspořádat svou pečující i dekorativní kosmetiku. tak mě napadlo, jestli byste chtěli vidět například video právě na toto téma? už dlouho koketuji s myšlenkou začít natáčet videa, takže tohle by mohl být skvělý začátek :) teď už ale k dnešní recenzi.
se značkou Borotalco jsem se poprvé setkala v létě letošního roku, protože jsem hledala nějaký nový deodorant/antiperspirant, který bude fungovat a i během horkých letních dnů se s ním budu cítit skvěle. po několika letech jsem sáhla po kuličce a konkrétně po deodorantu Borotalco z řady Original, o kterém už jste si mohli přečíst v červencových oblíbencích. jejich produkty obsahují microtalcum, které absorbuje pot a nenajdete v nich alkohol či aluminiové soli. proto jsem také byla velmi nadšená, když mě během následujících měsíců oslovilo samo zastoupení této značky a k testování mi nabídli další své produkty, tentokrát z řady Invisible. o ty jste mimo jiné mohli před nějakou dobou soutěžit v giveaway. teď už je čas na mé dojmy, takže čtěte dál :)
Borotalco Original Deo Roll On - jak už jsem psala, tento produkt byl první, který jsem vyzkoušela a hodně rychle se zařadil mezi mé oblíbence. na používání kuličkového deodorantu jsem si musela chvíli zvykat, protože samozřejmě chvíli trvá než zaschne. určitě tím nechci říct, že by zanechával nepříjemný pocit vlhkého/mokrého podpaží, kterému se člověk snaží vyhnout. můžu říct, že je opravdu létem prověřený, byl se mnou dokonce v Řecku. měla jsem pocit, že se méně potím a když už jsem se zpotila, nemusela jsem se bát zápachu. má sympatickou vůni a ačkoliv není z řady Invisible, která ne oblečení nezanechává bílé či žluté skvrny, nikdy jsem si s ním oblečení neušpinila. v budoucnu se k němu určitě budu vracet a vám ho také doporučuji.

Borotalco Invisible Spray Deodorant - na druhém místě, co se oblíbenosti týče, se umístil klasický sprejový deodorant. tady máte ihned po aplikaci pocit suchého, ale chráněného podpaží. opět se mnou skvěle zvládne celý den a když myslím celý den, tak jsem to opravdu od 6 ráno do 8 do večera. vůně je malinko jiná a výraznější než u řady Original, každopádně pořád je mi příjemná a nijak mi nevadí. pouze mi vadí, že ho hodně rychle spotřebuji oproti kuličkovému deodorantu, který mi vydrží mnohem déle.

Borotalco Invisible Deo Roll On - kuličku z řady Invisible záměrně umisťuji na třetí místo, jelikož mám pocit, že není tak dobrá jako ta z řady Original. nevím, zda mají rozdílné složení, to jsem popravdě moc nestudovala, ale něčím mi přijde jiná a zas takový zázrak to není. jestliže kuličku, tak jedině zelenou variantu.

Borotalco Invisible Deo Stick - na posledním místě je bohužel obyčejný tuhý deodorant, který jsem myslela, že zaboduje nejvíce. u něho, jako u jediného produktu, nenajdete poznámku, že neobsahuje alkohol a potvrdí vám to i jeho "vůně". s ní mám největší problém, protože doslova čpí po alkoholu a něco takového si do podpaží příliš dávat nechci. tuhý deodorant vám za sebe tedy jako jediný nedoporučím. na druhou stranu neobsahuje aluminiové soli, okolo kterých se často vedou debaty, takže pokud nějaký deodorant bez nich hledáte, zkuste právě tento.


a jaký je váš svatý grál mezi deodoranty?
budu ráda, když mi v komentářích sdělíte své zkušenosti s produkty značky Borotalco!


Tímto děkuji PR zastoupení značky Borotalco za poskytnutí produktů k recenzi.

2 komentářů:

  1. Ten zelený kuličkový Borotalco akorát dopotřebovávám, hned se pak vrhnu na zbytek, co jsem u tebe vyhrála :). Za mě je ta kulička skvělá, MOC mi vyhovuje a fakt vydrží strašně dlouho :). Jen si teď nejsem jistá, jestli zrovna v té Original verzi nejsou hliníkové soli? :/ Mám takový pocit, že jsem četla, že ty nejsou jen v té bílé verzi (možná proto ti tak nesedla?). Ale nejsem si jistá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, máš pravdu, jsou tam a je dost možné, že to tím bude... tak potom dej vědět, jak Ti vyhovují! :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!