MENU

neděle 11. října 2015

snapshots /11.10.15/

krásné nedělní odpoledne! během těch posledních chladných dní vzpomínám na léto, do kterého se vracím díky fotkám z instagramu. pokud chcete, můžete mě tam sledovat jako karolina_bery. a co jsem v létě dělala?
kouzlo venkova / filmové večery s vínem / rozbít kasičku a počítat! / kdo v létě neměl metalické tetování, jako by ani nebyl :D :))
domácí granola byla výborná! / snažím se zlepšovat v pečení :) / opalovačka u rybníka / smoothie k snídani, obědu i večeři
moje chlupatý zlato / holčičí den znamená hodně (dobrého) jídla :D / #berytravels / proč musím zrovna já mít panickou hrůzu z létání? :x



4 komentáře :

  1. Já jsem metalické tetování v létě neměla! :D. Jak jsi spokojená s knihou Jíst, meditovat, milovat? Přemýšlím, že bych si ji přečetla :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. líbila se mi moc, zařadila bych ji mezi mé nejoblíbenější knihy :)

      Vymazat
  2. Já také metalické tetování neměla :D Ale jako dlouho jsem se rozmýšlela si ho pořídit, ale asi by to nevypadalo hezky k normálnímu tmavě modrému tetování :D Z létaní mám taky panickou hrůzu a myslím, že do letadla už asi nesednu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybych nemilovala cestování, také bych do něj už nesedla! :D

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!