MENU

sobota 17. října 2015

new in #65

přeji vám krásnou sobotu! celý týden nám prší a nebyl snad den, kdybych dokonale nezmokla. tajně doufám, že se k nám ještě vrátí to babí léto a užijeme si poslední sílu sluníčka. dnešní článek bude kosmetický new in.
v posledních empties jsem do nebes vynášela tento šampon a kondicionér od Toni&Guy z řady pro poškozené vlasy. nemohla jsem na tuhle dvojku přestat myslet, proto jsem tento týden naběhla do Rossmana a fakt se šíleně těším, až na ně přijde řada! doufám, že mě potěší stejně jako miniaturky.
nutně už jsem potřebovala doplnit zásobu mé nejoblíbenější řasenky - SuperShock od Avonu a tentokrát jsem se nechala zlákat i jejich novými toaletkami Scent Essence. vybrala jsem si vůni blushing raspberry, která kromě maliny voní i po mangu a švestkovém květu. je to opravdu hodně sladká vůně, ale ty já mám nejraději, takže ji nemám co vytknout. všimla jsem si, že mají i další varianty, což znamená, že rozhodně nezůstanu pouze u jedné :) konečně jsem se také rozhoupala ke koupi paletky All About Roses od essence, okolo které jsem už několikrát kroužila. uvidíme, zda se zařadím mezi ty, které si tyhle paletky zamilovali.
víte, čemu se prostě nedá odolat? sprchovým gelům z Lidlu, značky Cien, ještě když jsou v podzimní limitce. oba fantasticky voní, mají geniální jména a stojí pár korun. tady moje motto "enjoy the little things" nabírá úplně nového významu :D v DMku jsem pak sehnala další z jejich holících gelů, tento má speciální složení pro citlivou pokožku, a dětské vlhčené ubrousky ve výhodném dvojbalení, které doma najdou své uplatnění.


a co vám na poli kosmetiky udělalo v poslední době radost?


6 komentářů :

  1. Jůů, další člověk, co neodolala paletce od Essence, já sama jsem zvědavá, za jak dlouho skončí v té mé kosmetické taštičce.. no tipuju, že už to moc dlouho trvat nebude a bude moje :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlouho mám doma SuperShock od Avonu, tak se těším, až na řasenku konečně přijde řada :). Šampon a kondicionér vypadá skvěle, fakt škoda, že mi vyhovují pouze šampony z lékárny :(. Paletky Essence mě nechávají naprosto chladnou, ale už jsem na ně četla dost pochvalných recenzí, tak doufám, že ti bude vyhovovat ;). Poslední dobou mi udělal největší radost bronzer Bahama mama od the Balm a už se těším, až si konečně koupím konturovací štětec a snad se naučím konturovat :D. (akorát se nemůžu rozhodnout mezi Zoeva Face paint a levnější variantou od PLH)

    OdpovědětVymazat
  3. Chmm už se mi ty Essence paletky začínají hnusit, jak je vidím všude :D Já si naštěstí stíny dám jednou za uherskej rok, takže mi ta moje jedna paletka od MUR bohatě stačí. Jsem zvědavá na tvoje dlouhodobější dojmy na vlasovku od Toni&Guy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se nedivím, jsou opravdu všude :D

      Vymazat
  4. Malinovou vůni od Avonu mám také a voní krásně! :) Nad paletkou All about roses uvažuji, ale pořád si nejsem jistá její kvalitou..Já si v poslední době udělala radost štětci Hakuro, make-upem od Rimmelu a rtěnkou v tužce Mary Kay. :)

    OdpovědětVymazat
  5. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!