čtvrtek 22. října 2015

Karin Herzog oční krém

ahoj! tento týden mám oproti těm předchozím poněkud volnější, tudíž jsem tu pro dychtivé čtenáře s článkem, konkrétně si dnes dáme recenzi na oční krém luxusní švýcarské značky.
až do nedávna jsem si myslela, že na oční krémy a vrásky celkově mám přece ještě spoustu času. ale jak se říká, čas na nikoho nečeká. už ve svých jednadvaceti pozoruji na pleti počínající vrásky a kruhy pod očima se mi také nevyhýbají. když se mi naskytla příležitost vyzkoušet oční krém, který má mimo mnoha vitamínů obsahovat i kyslík pro dobrou hydrataci a vyhlazení očního okolí, neváhala jsem ani chvíli. tuhle tubičku luxusu používám už třetím měsícem, tak si to shrneme, co dělá, nedělá a jestli stojí za ty nebeský peníze!
nemůžu říct, že bych pozorovala nějaké převratné změny a můj život tak nabral úplně nových obrátek, to asi ne. na druhou stranu mám pocit, že moje kruhy pod očima ubraly na velikosti i modrosti. samozřejmě je to do velké míry ovlivněno i tím, kolik hodin spánku si dopřeji, protože po probdělé noci logicky nemůžu mít oční okolí stejné, jako když prospím svých osm hodin. v čem ale vidím větší rozdíl, je kvalita pleti. dříve jsem ji pod očima měla hodně suchou, ačkoliv mám zbytek pleti mastný, a jakýkoliv korektor jsem nemohla nanést tak, aby vypadal přirozeně. teď už je na tom mnohem lépe, přijde mi nádherně hydratovaná, vyživená a celkově mnohem zdravější. vrásky (téměř) nemám, tudíž jsem žádné zásadní změny nezaregistrovala. krém je takřka bez parfemace, dobře se roztírá, je krásně jemný a bleskurychle se vsakuje, což oceňuji nejvíce.

moje první zkušenost se značkou Karin Herzog je zatím jedině pozitivní a pokud vás neodradí vyšší pořizovací cena krému, určitě bych do něj investovala! nemám co bych mu vytkla.

používáte už oční krémy? pokud ano, jaké?

Pokud vás o produktu zajímá více, podívejte se sem. Tímto také děkuji PR zastoupení značky Karin Herzog za poskytnutí krému k recenzi.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaši odezvu!