úterý 13. října 2015

fall lipstick picks

zdravím! venku nám pořádně přituhuje, takže jsem už vytáhla zimní bundu i šálu a čekám pouze na sněhovou nadílku :) ale jelikož tu máme ten pravý podzim, dnešní článek bude věnovaný rtěnkám, po kterých v tomto období nejčastěji sahám.
podzimní barvy přímo vybízí k tomu, abychom vytáhli tmavé rtěnky vínových (kterou mimochodem bezmezně miluji!) a berry odstínů. trio, které jsem vybrala jako nejoblíbenější rtěnky, je skvělým exemplářem těchto barevných tónů, jsou matné a navíc jsou všechny z drogérie, tudíž jsou i dobře cenově dostupné. a také se vám chci pochlubit mou novou svíčkou, která voní po vanilce, má tři knoty a stála pouhých 189,- Kč z původních 420,- Kč! pro svíčkového maniaka, jako jsem já, je tohle nákup roku <3
#1 - Rimmel Kate Moss lipstick 107 / ačkoliv tento odstín miluji konstantně po celý rok, podzim je pro její skutečný potenciál to nejpříhodnější období. je to sytá vínová až krvavá barva, které se prostě nedokážu nabažit! díky tomu, že je matná, vydrží na rtech klidně půl dne. tuhle barvu prostě musíte mít!

#2 - Catrice Velvet Lip Colour C02 Meet Berry / tahle rtěnka je hotový chameleon! na první pohled se tváří jako poměrně mauve neutrální odstín, ale na rtech to pořádně rozbalí. má studený podtón s nádechy do fialova ba dokonce do modra. může to znít trochu děsivě, ale ve výsledku vypadá opravdu decentně.

#3 - Catrice Ultimate Colour 270 Matt-erial Girl / je libo rty jako kdybyste právě posvačili lesní ovoce? sáhněte právě po téhle nádheře, protože to je směsice malin, borůvek a lesních jahod. ačkoliv má matný finish, je krásně sametová a rty nevysušuje. když nevím co, nanesu řasenku, přidám tuhle rtěnku a jdu rozbíjet podzimní šeď v ulicích města. zaručeně funguje!



a jaká je vaše oblíbená podzimní rtěnka či odstín, po kterém v tomto období nejčastěji saháte?



9 komentářů:

  1. Ta od Rimmelu vypadá skvostně! Sama vlastním tu červenou 111 nebo tak nějak a pak tu křiklavě světle růžovou a pak jednu tu nude...takže výdrž znám a je to luxus! :)) Díky za tip! A moc pěkné fotky, takové "útulno" z nih sálá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnky jsou nádherné! Od Catrice jsem jich taky měla strašně moc v podobných odstínech, ale posunula jsem je dál svým sestřenkám. I tak ale mám zase spoustu podzimních barev, takže chystám podobný článek. Zátiší fotek je dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem výhradně za výrazné rtěnky a během podzimu kašlu na ostatní líčení a i když sebevíc nestíhám, alespoň po té výrazné vínové vždy sáhnu:) tu od Rimmel mám též a nemůžu si jí vynachválit, akorát mi už dochází, jelikož ji používám po celý rok :D

    OdpovědětVymazat
  4. ja stále fičím na oditeńoch, čo som používala v lete, i keď je pravda, že som siahla aj po fuchsiovej, ktorú som na sebe vonku ešte nemala a to ju mám už dlhšie. A najnovšie siaham aj po sýtom ružovom odtieni od Pupy.:) Inak nádherné fotky a z titulný obrázok je tiež skevlý, to si maľovala ty?

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně moc se mi výrazné rtěnky líbí a na všech je obdivuji, ale bohužel na ně zatím nemám moc odvahu :(. Měla bych to překonat. Ta třetí Catrice vypadá skvostně ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!