pátek 9. října 2015

empties 09/15

ahoj! dopředu vás chci informovat, že během října bude blog nejspíše v dost provizorním módu, protože mi začala škola a přestěhovala jsem, tudíž mám spoustu starostí a bohužel zatím není v mých silách postovat články každé dva/tři dny, jako tomu bylo doposud. tak to se mnou vydržte a vrhneme se na dnešní článek - vypotřebované produkty za září.
Missha plátýnková maska - uvědomuji si, že jsem neobjevila Ameriku, ale pro mě osobně jsou tyhle masky velkým objevem! aplikace je jednoduchá, protože nemusíte na pleť nic nanášet, následně ani smývat a navíc jsou na obličeji příjemně chladivé. po sundání na pleti zůstane "esence", kterou vmasírujete do pleti, vsákne se a já mám pocit, že mi moje pleť děkuje za speciální péči. já jsem z nich vážně nadšená a budu si na ebay muset objednat nějaké zásoby různých plátýnkových masek.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? ANO, rozhodně to mám v plnu

Toni&Guy šampon + kondicionér - tuhle dvojku jsem si kupovala na dovolenou v Řecku. očekávala jsem totiž, že vlasy tam dostanou pořádně zabrat. s touto značkou je to moje první zkušenost a byla jsem jejich "výkonem" hodně překvapena. troufám si říct, že lepší šampon ani kondicionér jsem zatím nevyzkoušela a to je co říct, jelikož například nesmírně miluji řadu Oxygen Moisture od Dove a moc jsem nevěřila, že ji něco překoná. řada pro zničené vlasy je hravě strčí do kapsy a já si co nejdříve jdu pro plná balení, tohle prostě musím mít! z vlasů cítím vůni šamponu ještě druhý den a to se mi nikdy předtím nestalo.
> KOUPILA BYCH SI JE ZNOVU? určitě ANO, co nejdříve si je chci pořídit znovu

The Body Shop tělové máslo - balení sice ještě úplně prázdné není, nicméně ho mám už snad třetím rokem a na tělo už ho určitě mazat nechci. ačkoliv miluju tu vůni, tohle máslo nebyl můj úplný favorit, protože se v porovnání s ostatními másly, které jsem od TBS měla, hůře vsakovalo.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? ANO, nicméně v jiné vůni

Benefit rozjasňovač - jestli je něco, co ve svém kosmetickém arzenálu neocením, jsou to právě rozjasňovače. nikdy jsem jim nepřišla na chuť, bohužel. recenzi si můžete přečíst tady, pozitivní však také moc není.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? NE, tohle není pro mě

Marionnaud sprchový gel - k tomuto sprcháči mě to táhlo pro jeho vůni. fík a švestka? to přece musí být skvělá kombinace! no, vůně mě nakonec vůbec neslovila a byla jsem ráda, že zbytek dopoužíval přítel.
> KOUPILA BYCH SI HO ZNOVU? spíše NE

Balea gel na holení - já ty citrusy prostě miluju a příjemná vůně růžového grepu mi v tomto případě zpříjemňovala otravné holení. tyhle gely na holení snad nikdy nemůžu dostatečně vychválit. možná trochu rychleji ubývají, ale jsou o polovinu levnější než gely/pěny od Gillette a kvalitou mi naprosto srovnatelné.
> KOUPILA BYCH SI JI ZNOVU? doma už další, takže ANO


vyzkoušeli jste také některý z těchto produktů?
jak vám vyhovují?

5 komentářů:

  1. Prosím tě, kolik stojí ten gel na holení od Baley? Hledám teďka něco za rozumnou cenu. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden výrobek jsem nezkoušela, to musím napravit, plátýnkovou masku chci vyzkoušet už nějaký ten pátek, stejně tak gel na holení od Balei, ale pořád mám na vaně jednu snad nespotřebovatelnou pěnu :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nespotřebovatelnou pěnu? o tom mi musíš říct víc! :D

      Vymazat
  3. Gel od Baley je moje stálice :-). Plátýnkovou masku musím konečně ozkoušet!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!