MENU

neděle 13. září 2015

Yves Rocher rtěnka v tužce

pěkné odpoledne, doufám, že jste měli krásný víkend. zítra mě čeká zápis do třetího ročníku na vysoké škole, což je taková předzvěst toho, že mi skončí klid a začne nový semestr. to jako vážně ty čtyři měsíce volna tak utekly?! dnes přicházím s recenzí a prozradím vám, že už v úterý se můžete těšit na skvělou giveaway :)
s rtěnkami v tužce to mám na štíru. Astor Lipcolor Butter si mě nezískal ani trochu, zato matné tužky Maybelline Color Drama jsem si naprosto zamilovala. když se tedy objevila novinka Radiant Lip Crayon od Yves Rocher, chvíli jsem nad jejich nákupem váhala. jedná se opět o hydratační rtěnku v tužce, které mají obdobnou filosofii jako známější Chubby Sticks od Clinique. rozhodla cena, protože tužky od Yves Rocher jsou minimálně o polovinu levnější než jejich konkurence, což jim samozřejmě automaticky nezaručuje větší kvalitu. 
na výběr máte šest různých odstínů od tlumenějších nude barev až po červenou a oranžovou. já jsem nakonec sáhla po odstínu s názvem Rose Sorbet, což je temně růžová/fuchsiová. nevím proč, ale mám tendenci ke každému produktu čichat a u této rtěnky mě vůně překvapila, jelikož je poměrně výrazná a cítím ji dokonce, i když ji mám na rtech. nedokážu ji k ničemu pořádně přirovnat, každopádně mi nijak nevadí. byla jsem velmi zvědavá, jaká bude pigmentace a hned při prvním nanesení mi vyrazila dech máslovitost tužky. nanáší se jedna báseň, při kontaktu se rty se krásně rozpouští až mi tím připomíná skutečně připomíná balzám na rty. právě kvůli své konzistenci se trochu rozpíjí, rozmazává a to vše na úrok výdrže. pigmentaci bych ohodnotila kladně, jemně dodá barvu a po čase se do rtů jakoby vpije, tudíž zanechá lehký stain. tužka má na svém konci otáčivý mechanismus, který vysouvá další tuhu, takže ji nemusíte ořezávat. celkově je v tužce 2,5 gramu produktu (barvy).
Yves Rocher dokázal vylepšit skóre rtěnek v tužce, tahle u mě jednoznačně zabodovala. v létě jsem si vynosila poměrně hodně a dokonce mi tento odstín ladil k šatům - sen! aplikace je jednoduchá, nošení je příjemné a dokonce musím souhlasit i s tou kapkou hydratace. pokud nejste vyloženě rtěnkový typ, tohle bych pro vás mohla být ideální varianta.


a co vy a rtěnky v tužce?
máte je rády, nebo preferujete klasiku?


7 komentářů :

  1. Mám ji i ve stejném odstínu a jsem moc spokojená, ta aplikace je skvělá, lepší jak obyčejná rtěnka:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle. Ale co jiného čekat když je od YR :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva je úžasná :O Přesně takové odstíny se mi strašně líbí a značku Yves Rocher mám fakt hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ji omrkni v obchodě! věřím, že nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  4. Prázdniny vážně utekly, ale už se docela těším do školy :D.
    Rtěnky v tužce mám ráda, ikdyž doma už žádnou nemám, protože jsem je všechny vypotřebovala :D. Měla jsem i Clinique, ale podle mě zase tak skvělá nebyla. Ty od YR jsem ještě nezkoušela, ale určitě se na ně brzy zajdu podívat :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy musím říci, že u mě vede Astor, ale věci z YR mám moc ráda, tak třeba bych jí také mohla přijít na chuť :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta je super! Musím se na ní zajít podívat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!