úterý 22. září 2015

spring 2016 fashion highlights

přeji vám krásný den! všichni se (ne)těší na podzim, ale na módních molech se zrovna udávají trendy pro nastávající jaro. dnes bych se už tradičně chtěla podívat na newyorský fashion week a přehlídky, které mě zaujaly.
MILLY
hlavní roli na mole tady hraje plátno a džínovina. rafinovaně odhalující modely s jehlovými podpatky jsou chic a nositelné na den i noc. té temně modré asymetrické sukně s vysokým pasem se stále nemůžu nabažit.
RACHEL ZOE
z této přehlídky na mé dýchá kapka bohémství a středomořského stylu. střapce, krajky a vzdušné materiály v kombinaci se sandály působí uvolněným až éterickým dojmem. takovéto žluté maxi šaty si klidně dokážu představit i ve svém šatníku.
BADGLEY MISCHKA
Mischka patří k mým nejoblíbenějším módním návrhářům a jeho modely mi berou dech pokaždé zas a znovu. jemná barevná paleta v kombinaci s tylem či krajkou dodává róbám na svůdnosti. světlý top s hlubokým výstřihem a kalhoty se zlatými perličkami jsou pro mě highlightem celé přehlídky!



sledujete módní přehlídky během fashion weeků?
jaký je váš oblíbený návrhář?


2 komentářů:

  1. Krásna inšpirácia! Najviac ma zaujali tie pruhované šaty úplne hore :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš neskutečně dobrý vkus, líbí se mi snad všechny tyto modely. :)
    Přehlídky nesleduji, jsem úchyl a sleduju blogery na přehlídkách. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!