MENU

úterý 29. září 2015

oblíbenci září/2015

ahoj, chladné počasí si na mě už začíná vybírat svou daň, takže už od včera jsem schovaná pod dekou, mlsám brusinky a "vychutnávám" si urologický čaj, prostě idylka... (haha). na druhou stranu jsem dnes měla štěstí v neštěstí, protože mě čekal první školní den, ale dnešní přednáška i cvičení odpadlo. alespoň mi zbyl čas na dnešní článek, kterým jsou oblíbenci za září.
VASELINE TĚLOVÉ MLÉKO - ani ve snu by mě nenapadlo, že mě mazání pro mě jednou nebude noční můrou. konečně jsem ale narazila na takový produkt, který se bude rychle vsakovat, protože právě s tímto mám největší problém. pocit mastné nebo ulepené pokožky je moje noční můra. konkrétně toto tělové mléko má díky svým hydratačním složkám pomáhat k hojení a obnovování pokožky. po návratu z dovolené, kdy se loupu téměř celá, je to spojení příjemného s užitečným. už teď je mi jasné, že tohle je objev roku v tělové péči!

JORDANA TVÁŘENKA - vy ještě nemáte tvářenku od značky Jordana? tak to přicházíte opravdu o hodně. tahle super levná značka nabízí obrovské množství odstínů a všechen ten hype okolo nich není bezdůvodný. po dlouhém váhání jsem se nakonec rozhodla pro odstín Rose, což je nenápadná ale úžasná matná starorůžová. nepráší, perfektně se nanáší a je to odstín, s kterým to prostě nemůžete přehnat. tvářím dodá nádherně zdravý vzhled.

ESTÉE LAUDER KOREKTOR - dříve jsem toužila po samotném Double Wear make-upu, který jsem nakonec měla možnost vyzkoušet ve vzorku a příliš nadšená jsem z něj nebyla. naopak velmi mile mě překvapil Double Wear korektor. je opravdu hutný a vysoce krycí, tudíž ho mohu doporučit všem, kteří vyžadují větší krytí. hodně mi připomíná můj oblíbený Pro Longwear Concealer od MACu.

PODKOVY NÁUŠNICE - mám takovou zvláštní tradici, že z míst, která navštívím, si jako památku či suvenýr domu vozím náušnice. takové ve tvaru podkovičky jsem sháněla už celou věčnost a v Parze, na naší dovolené začátkem září, jsem je konečně našla. no nejsou dokonalé?!

DIVOČINA - naivně jsem si myslela, že budu během dovolené mít čas na čtení. tam jsem přečetla maximálně tak 20 stránek a paradoxně jsem se do knížky totálně začetla až zpátky doma. určitě už můžete znát i stejnojmenný film. více se o knize budu zmiňovat v dalším knižním okénku, takže tam se dozvíte více.


co jste si během září oblíbili vy?


1 komentář :

  1. Já už si zánět močáku odbyla před 2 týdny, nesnáším to a každej rok se mi to pravidelně a nejčastěji úplně bezdůvodně vrací :/ Tak držím palce, ať se toho taky brzo zbavíš!
    Divočinu si chci přečíst, film se mi hrozně moc líbil, takže vím, že knížka bude skvělá. Na tvářenky od Jordany všude čtu samou chválu, ale mně stačí jedna tvářenka. A jelikož mám teď od I <3 Makeup nějakou 12g nebo možná i víc, tak tu jen tak nespotřebuju :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!