pátek 25. září 2015

new skincare bits

zdravím! doufám, že mi odpustíte menší prodlevy mezi články. momentálně jsem totiž v procesu stěhování, z balení už pomalu šílím a už v úterý mi znovu začíná škola. dnešní článek bude věnován kosmetickým produktům, které se nově zařadily do mé každodenní rutiny.
#1 Balea matující fluid - myslím, že jsem našla naprosto ideální krém/fluid pod make-up! matuje skvěle, přesně jak to slibuje. nejdřív na pleti dost lepí, proto ho vždy nechám řádně vsáknout do pleti a vytvoří se tím téměř neprůstřelný základ pro make-up. pro ty z vás s mastnou pletí bude tohle skvělá volba, to vám garantuji. jelikož je fluid lehounce zelený, pomáhá také neutralizovat začervenalá místa. dávkuje se pumpičkou, což je pohodlné a rozhodně hygieničtější než klasické balení, do kterého musíte sahat prsty.

#2 Havlíkova přírodní apotéka ranní maska - každé ráno svou pleťovou rutinu začínám čistícím gelem, který ale v poslední době nahradila tato tříminutová ranní čistící maska. ideální varianta i na ty dny, kdy totálně nestíháte a vaše pleť si přesto žádá extra péči. obsahuje hned čtyři různé oleje: olivový, konopný, levandulový a rozmarýnový. ty pleť hydratují, vyčistí a pomáhají s regenerací. stačí nanést jemnou vrstvičku, počkat avizované tři minuty a masku zase smýt. během těch pár minut má pleť masku téměř "zhltne" a divím se, že nechrochtá nadšením :)

#3 Marionnaud tonizační voda - opravdu bych netušila, že "obyčejné" tonikum z Marionnaud mi bude tak vyhovovat. upřímně se mi do jeho používání moc nechtělo, neboť jsem se bála, že bude stát za nic a na pleti mi udělá paseku. je určeno primárně na smíšenou až mastnou pokožku a velmi mě potěšilo, že příjemně voní a neobsahuje alkohol, tudíž na rankách vůbec nepálí. obličej naopak krásně osvěží a umocní pocit vyčištěné pleti. pro mě jeden velký objev!


vyzkoušeli jste některý z těchto produktů?

_____________________________________________________________________

NEZAPOMEŇTE NA GIVEAWAY!

4 komentářů:

  1. To sérum mě v DMku taky zaujalo, ale právě jsem si říkala, že se bude dlouho vpíjet do pleti a já po ránu nemám čas navíc :D. Na tonikum se příště kouknu, nevíš, kolik stálo? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stačí mu pár minutek a je vsáknutý :) cenu bohužel nevím, Lucí, byl to dárek.

      Vymazat
  2. Super článek, Káji, ani jeden produkt neznám! Ten fluid je něco jako báze pod makeup, tzn obsahuje i nějaké ty silikony a tak? Nebo to je úplně jiný produkt a ty ho jen používáš jako bázi? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to vyloženě hydratační fluid pro mastnou/problematickou pleť, takže bych ho zařadila spíš mezi krémy. mně každopádně jako báze vyhovuje na jedničku, protože klasické báze používat nemůžu :/ chemik úplně nejsem, ale řekla bych, že silikony neobsahuje.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!